חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הצביעו לעירוני ב’ בגמר הארצי בתחרות קליפים

 

תושבי מודיעין מוזמנים להצביע, להשפיע ולדרג את הקליפ שיצרו תלמידי מגמת התקשורת בעירוני ב’. הקליפ: "שבור את הדממה" עלה לגמר תחרות הקליפים הארצית על שם "אורי סונין"

 

כמידי שנה, גם השנה נערכת תחרות קליפים ארצית על שם "אורי סונין" ז"ל. לתחרות הגיעו עשרות קליפים מכל בתי הספר בארץ. לאחר מיון של ועדת השיפוט הוכרזו הזוכים והעולים לגמר שיערך בתאריך בסוף החודש (28.12) בסינמטק תל אביב.

שלושה קליפים מבתי ספר עלו לגמר וביניהם קליפ של תלמידי מגמת התקשורת בעירוני ב’ מודיעין. הקליפ: "שבור את הדממה" בימוי - עידו גולדשטין. עריכה - אבי קמחג’י. צילום - דור אסא. הפקה - קורל אבוטבול.

הקליפ מגולל את סיפורו של גבר נשוי אב וסב החושף את סיפור התעללותו של אביו בו בילדותו. הקליפ מעיר את תשומת ליבנו לקשר השתיקה הקיים בתופעת האלימות במשפחה. כיצד אימא יודעת על כך ולא עושה דבר.

מדהים לראות תלמידים בכיתה יא’ העוסקים בנושא כל כך רגיש ומצליחים באמצעים ויזואליים לזעזע את הצופה ולהעלות את הבעיה על סדר היום הציבורי.

יוצרי הקליפ רואים בעלייה לגמר הישג גדול למגמת התקשורת של עירוני ב’ וכמובן לעיר מודיעין. התחרות פתוחה ליוצרים עד גיל 21, עובדה המקשה על תלמידים המגישים קליפים לתחרות.

הקליפים הזוכים וביניהם של מגמת התקשורת ישודרו בערוץ 24 ערוץ המוזיקה הישראלית ב-27.12 בין השעות 22:00 - 21:00. כדי לראות את הקליפ לחצו כאן. אנא, צפו, בחרו והשפיעו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות