חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אל תאשרו עיסקאות בטלפון ללא גיבוי מייל חתום

 

בחברות המספקות מתקני מים, בינהם חדשים ממש,  לא מאפשרים ללקוחות לא מרוצים לצאת מהעיסקה רק בשל שאינם יכולים לרוקן 3 מיכלי ענק בזמן קצוב. רוצה לשתות פחות, שלם יותר. לא רוצה בכלל, תשלם קנס.

 

לא ננקוב בשם החברות שגולשים התלוננו עליהם, אלא אם המתלוננים יתנו הסכמתם לכך.

אז על מה הסיפור...

סוכנת ממולחת מתקשרת ומשכנעת אותכם שהדיל שלהם הוא הכי הכי ושהמתקן החדש שרכשת הוא המילה האחרונה. אחרי שסיימת ונתת הסכמתך למה שחשבת שמדובר בעיסקת חייך, מתחילות הבעיות. בקיצור, אין בחיים מתנות.

עבר חודש , אתה מתקשר ומבקש לבטל את המשלוח לחודש הבא כי אפילו המיכל הראשון עדיין לא התרוקן. הם נחמדים ומבטלים, אבל בפעם השלישית, זה נגמר... אתה מקבל שיחה אלמונית מסוכנת חלקלקת לשון שמסבירה לך שחתמת נסעת ואם אין לך מה לעשות עם מיכל המים המלא, אז קח מיכל יותר יקא ואם תתעקש לצאת מהעיסקה.. לא לא... לא כל כך פשוט, כי תשלם קנס לא קטן וכל פניותיך לקבל מסמך עליו חתמת  או מייל מצורף להקלטה, נאדה... חפש את החברים שלך.

והדובדבן... לעיתים, מתקן המים הוא חדש וממנו יוצא טעם רע... בתחילה יותרו לך על תשלום על מס’  מיכלי המים הלא טעימים שמימלא לא שתית וכשאתה מבקש לצאת מהעיסקה... חזרו לתחילת הידיעה. בקיצור, עובדים עליכם ובכל עיסקה טלפונית בקשו מייל שמפרט כל מה שנמסר לכם ואתם חותמים ומחזירים. בלי זה, אל תיכנסו להרפתקאות, ואם נתקלתם בסיפור כזה, פנו למערכת, אנו נדריך אתכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות