חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה במשחקי העפלה לליגה הארצית

 

קבוצת הבוגרים במועדון כדורסל עוצמה מודיעין והמאמן אשר חגי סיימו את עונת הכדורסל 2017-18 כשהם ממוקמים במקום השני בליגה א

 

משחק אחד לפני סוף העונה ניצחה הקבוצה את גוש עציון בתוצאה 78:52, ובזכות נצחון זה הקבוצה ממוקמת במקום השני ומועמדת לעלייה לליגה הארצית.

 עם תום הליגה הסדירה, על הקבוצה לסיים במקום הראשון במשחקי ההעפלה. משחקים אלה משוחקים בשיטת ליגה, בבית שבו ישנן שלוש קבוצות – עוצמה מודיעין, אליצור גבעתיים (שסיימו במקום השני בליגה א’ מחוז מרכז) ואליצור רמלה (שסיימו במקום העשירי בליגה הארצית ונלחמים על הישארותם בליגה).

כעת עומדים בפני עוצמה מודיעין ארבעה משחקים משמעותיים: הראשון ביניהם הוא משחק חוץ ברמלה, שיתקיים ביום ד’ 25.4.18, מול אליצור רמלה, השני הוא משחק בית נגד אליצור גבעתיים, שיערך ביום א’ 29.4.18, השלישי הוא משחק בית נגד אליצור רמלה, שיתקיים ביום א’ 6.5.18 והרביעי הוא משחק חוץ בגבעתיים נגד אליצור גבעתיים, שיערך ביום ד’ 9.5.18

 המועדון מעודד נוכחות שחקני ומשפחות המועדון, וכן קורא לתושבי מודיעין להגיע ולעודד במשחקים הביתיים. שחקני המועדון יצאו באוטובוס אוהדים אל המשחקים, ובמשחקי הבית יתקיימו תחרויות והגרלות שונות בקרב שחקני מחלקת הנוער והקהל שביציע.

 אשר חגי, מאמן הקבוצה והמנהל המקצועי של המועדון, אומר על המבחנים: "אם הגענו עד לכאן, אז המטרה היא לעלות. אין מטרת משנה. הקבוצה עשתה סיבוב שני מצוין, ואנחנו מוכנים לנסות ולכבוש את היעד. לקבוצות מהליגה הארצית יש יתרון ברור, אבל אנחנו בפירוש באים לנצח. השחקנים מגיעים למשחק הזה מוכנים. עבדנו לקראת זה. ביום א’ כל הקבוצה נוסעת לראות את המשחק של גבעתיים נגד רמלה, כהכנה למשחקים שלנו נגדם, ביום ד’ יש לנו משחק חוץ נגד רמלה, ואחריו משחק ביתי נגד גבעתיים.

במשחקים האלה נראה מה אנחנו שווים. אנחנו נעשה את המאמץ לעלות. ברור שזה לא יהיה לנו קל, אבל אני מאמין בשחקנים שלי."

שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין: "התקופה הקרובה היא המשמעותית ביותר בתולדות המועדון. הליגה הארצית היא מטרה שהצבנו לעצמנו לשנתיים הקרובות, ואנחנו כעת נמצאים במרחק נגיעה להשגתה. כמועדון, חשוב לנו שתהיה קבוצת בוגרים בכירה, כדי שלשחקנים שצומחים אצלנו יהיה לאן לשאוף ומקום להתפתח בו. אשר חגי לוקח את קבוצת הבוגרים ואת המועדון כולו קדימה, ואנחנו מאמינים בו ובשחקנים שלנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות