חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

היתרון של DMO – דיו למדפסת במחיר נוח

 

נדמה שבחברת DMO זיהו את אחת הבעיות המרכזיות של כל בעלי המדפסות בישראל. בין אם אתם מנהלים עסק או מדפיסים בבית כמה מתכונים ותמונות מפעם לפעם, הנטל המרכזי הוא נטל המחיר. 

 

נדמה שבחברת DMO זיהו את אחת הבעיות המרכזיות של כל בעלי המדפסות בישראל. בין אם אתם מנהלים עסק או מדפיסים בבית כמה מתכונים ותמונות מפעם לפעם, הנטל המרכזי הוא נטל המחיר. דיו למדפסת עשוי לעלות לא מעט, ולרובנו זה בעיקר מכביד על הכיס. אז מה בכל זאת אפשר לעשות ואיך DMO משתלבת בתכנית החיסכון שלכם?

 פתרונות מצוינים לכל מדפסת

כשבחרתם את המדפסת שלכם, בין היה זה הדגם המתקדם ביותר של HP או גרסה קצת פחות מתקדמת של Brother, התמקדתם בכמה נושאים מרכזיים. בדקתם את הפונקציות של המדפסת, אולי גם את מהירות ההדפסה שלה. בחרתם פתרון משולב שמאפשר גם סריקה או צילום של מסמכים. אלא שיש פרט אחד שרבים כלל אינם לוקחים בחשבון: מחיר הדיו. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת DMO. עם מבחר רחב מאוד של טונרים וראשי דיו למדפסת היא מספקת לא רק פתרונות איכותיים המותאמים לכל מכשיר באשר. היא בעיקר מספקת מחיר אטרקטיבי, כזה שהופך את ההדפסה ליעילה וחסכונית יותר.

 משלוח מהיר עד המשרד

המחיר האטרקטיבי של הדיו ב-DMO מעניק לה יתרון משמעותי, אבל שם לא מסתיים התענוג. למעשה, דרך DMO אפשר לבצע הזמנה מהירה, אונליין. זהו תהליך בטוח לחלוטין, כמובן. כך אתם יכולים לבחור את הכמות הדרושה ולהצטייד מראש בכמה ראשי דיו נוספים רק למקרה שאתם צופים כמה הדפסות גדולות בדרך. כך תוכלו לבחור גם את הצבעים הדרושים, בין אם אתם מסתפקים בשחור ולבן או מעדיפים ראשי דיו צבעוניים למדפסת שלכם. מעל הכל, ההזמנה המקוונת הזו חוסכת לכם זמן. לא רק שאתם לא צריכים לצאת מהבית (או מהמשרד) כדי לבחון את האפשרויות שלכם, גם ההזמנה עצמה תגיע עד לפתח הדלת. לרובנו זה יתרון אדיר, בטח כשרשימת המטלות שלנו פשוט מסרבת להגיע לסיומה.

 הוותק אומר הכל

מחיר אטרקטיבי, הזמנה בטוחה ושירות מהיר. שלושת המרכיבים הללו הופכים את DMO למקור אידאלי עבור כל מי שמחפש דיו למדפסת המשרדית או הביתית שלו. הוותק של החברה מדבר גם הוא בעד עצמו. לאחר יותר מעשור (ליתר דיוק, לאחר כמעט 15 שנים) החברה ממשיכה להעניק שירות לקהל הלקוחות הרחב שלה, המורכב גם מבעלי עסקים קטנים, גם ממנהלי ארגונים וגם מבעלי מדפסות פרטיות, ביתיות. ההתאמה למגוון רחב מאוד של לקוחות היא תוצאה של ניסיון עשיר ושל לקוחות שבעי רצון שמצאו את הדרך הנוחה והפשוטה להזמין דיו, ונשארים נאמנים לדרך הזו גם היום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות