חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנהל משואת נריה מונה למפקח במשרד החינוך

 

יוסי שינובר, מנהל משואת נריה, הודיע השבוע על סיום תפקידו, זאת לאור מינויו לתפקיד מפקח כולל מטעם משרד החינוך. 

 

יוסי שינובר, מנהל משואת נריה, הודיע השבוע על סיום תפקידו, זאת לאור מינויו לתפקיד מפקח כולל מטעם משרד החינוך. שינובר בן ה-42, ניהל את משואת נריה במהלך שבע השנים האחרונות. במהלך תפקידו כמנהל בית הספר, הוביל בחזונו את יעד ההכלה כאחד מיעדיו המרכזיים של בית הספר. כמו כן, לאורך השנים, הוציא שינובר לפועל תכניות ייחודיות שמטרתן מימוש יכולות וכישורי התלמידים בתחומים השונים. כך למשל, תכנית "אמירים" שבה 60 תלמידים, שתי מקהלות תלמידים מהגדולות בעיר, פינת חי ושיעורי לימוד כמו אילוף כלבים, חדרי נגרות ובישול ועוד.

לאחרונה, שותף בית הספר יחד עם שישה בתי ספר נוספים בארץ, בפרויקט של משרד החינוך, לפיתוח תכנית ייחודית להעצמה וקידום תלמידים מחוננים ומצטיינים. משרד החינוך ובית הספר יובילו מיזם זה בשנים הקרובות. קודם לכן, שימש שינובר כמנהל חטיבת הביניים של הישיבה התיכונית "לפיד מודיעין".

את מקומו של שינובר, תמלא סגניתו, רות סירי. מילוי מקום זה יהיה עד לסוף שנת הלימודים הנוכחית, כאשר במקביל יפרסם משרד החינוך מכרז לתפקיד מנהל בית הספר. סירי עובדת בבית הספר מזה 13 שנים והייתה אמונה על מספר תכנים פדגוגיים שונים ובהם תחום המצוינות, פיתוח תכנית למידת עמיתים בקרב צוות בית הספר ותחומים נוספים. בשנה האחרונה מובילה רות את צוות ההיגוי של הפרויקט של משרד החינוך, יחד עם שישה בתי ספר נוספים בארץ,  בנושא פיתוח כלים פדגוגיים למיצוי יכולתם של התלמידים המצטיינים והמחוננים.

במינהל החינוך של העירייה ציינו השבוע כי זו גאווה שעוד מנהל, שגדל במערכת החינוך העירונית, כמו יוסי שינובר ממשיך להתקדם במערכת החינוך המחוזית: "יוסי שינובר הינו איש חינוך עם עשייה ערכית רבת פעלים. לאורך שנות עבודתו בעיר היה שינובר דמות מופת וזו גאווה עירונית שמנהלים בעיר מתקדמים לתפקידים נוספים משמעותיים בתחום החינוך.

יוסי שינובר: "אני עוזב את בית הספר ברגשות מעורבים. במהלך 7 השנים האחרונות הוא היה לי לבית של ממש, ולמדתי רבות מתלמידיי על מידות ודרך ארץ, גבורה והתגברות, רגישות ואכפתיות, יצירתיות, ראיית הטוב, אופטימיות ושאיפה למצוינות בתחומים רבים ומגוונים. עתה, הגיעה העת "להעביר את זה הלאה" ולהעביר את האור של נריה, למקומות נוספים. אני עוזב בית ספר מנצח עם צוות חינוכי מדהים, חדור תחושת שליחות אמיתית. בית הספר עובר לידיה האמונות של סגניתי רות סירי, שסומנה בשנים האחרונות בעתודה הניהולית ושמה היה מוכר לגורמי הפיקוח במחוז, ואני בטוח שתוביל את הספינה בבטחה ובדיוק הנכון לצליל המיוחד של משואת נריה". 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות