חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

השבוע ייפתח הרישום למעון היום של סחלבים

 

השבוע ייפתח בכל רחבי הארץ ובכלל זה גם במודיעין מכבים רעות, הרישום למעונות היום לשנת תשע”ט. במרכז לגיל הרך בעמותת סחלבים נערכים לרישום למעון ה”אודם” ומזמינים השבוע את תושבי העיר להגיע ולהתרשם מהמעון, מהצוות ומהעשייה החינוכית.

 

השבוע ייפתח בכל רחבי הארץ ובכלל זה גם במודיעין מכבים רעות, הרישום למעונות היום לשנת תשע"ט. במרכז לגיל הרך בעמותת סחלבים נערכים לרישום למעון ה"אודם" ומזמינים השבוע את תושבי העיר להגיע ולהתרשם מהמעון, מהצוות ומהעשייה החינוכית.

מעון האודם הפועל בעיר מזה אחת עשרה שנים, ממוקם בשכנות השבטים ומספק מסגרת חינוכית לתינוקות, פעוטות ובוגרים מגיל שלושה חודשים ועד לגיל 3 שנים. הוא כולל שלוש כיתות מרווחות המצוידות בריהוט חדיש ובמשחקים המאפשרים לשכלל מיומנויות בתחום המוטורי, הרגשי, החברתי והקוגניטיבי. המעון מוכר על ידי משרד העבודה ופועלות בו צוות מחנכות המלוות את הילדים בצעדיהם הראשונים ומעשירות אותם בתכנים המתאימים לשכבות הגיל השונות.

בעמותת סחלבים ציינו השבוע כי הרישום למעון האודם יתאפשר בין התאריכים 4.2.18 - 22.2.18 והוסיפו כי מידע על המעון ואופן הרישום ניתן למצוא באתר העמותה.

מנהלת המרכז לגיל הרך בעמותת סחלבים, ענבל זרקון: "שנותיו הראשונות של הילד חשובות ומשמעותיות להתפתחותו. אנו מאמינים ביכולתו של הילד ללמוד ולשכלל את מיומנויותיו תוך כדי התנסות, שנובעת מעניין וסקרנות שהוא מגלה כלפי חפצים, התרחשויות והתנסויות. מאחורינו עשייה חינוכית רבת שנים, במהלכה גיבשנו צוות ראוי, ותיק ומיומן ואנו פועלים יחדיו על מנת לספק לילדיכם את הטוב ביותר תוך התאמה אישית לצרכיו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות