חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לבחור מעקות למדרגות מברזל?

 

מעקות למדרגות מברזל הם מוצר רב יתרונות, הן מההיבט הפרקטי והן מההיבט האסתטי. על-מנת ליהנות ממקסימום יתרונות, חשוב מאוד לבחור את המעקה הספציפי המתאים ביותר לגרם המדרגות שלכם.

 

מעקות למדרגות מברזל הם מוצר רב יתרונות, הן מההיבט הפרקטי והן מההיבט האסתטי. על-מנת ליהנות ממקסימום יתרונות, חשוב מאוד לבחור את המעקה הספציפי המתאים ביותר לגרם המדרגות שלכם.

מדוע מעקות למדרגות צריכים להיות גם יפים וגם חזקים?

עוד לפני שבוחרים מעקה ברזל למדרגות, חשוב להבין מהם התפקידים השונים של המעקה, כך שהבחירה תהיה על סמך תפקידים אלה. המטרה העיקרית של התקנת מעקות למדרגות, בין אם מברזל, בין אם מאלומיניום, בין אם מעץ ובעצם מכל חומר גלם שהוא, היא בטיחות: המעקה תוחם את המדרגות, מבטיח שלא תהיינה נפילות לא נעימות (שכמובן עלולות גם לגרום לנזקים חמורים) ומהווה גם משענת לכל מי שזקוק לכך במהלך הירידה או העלייה במדרגות.

בנוסף על המטרה הנ"ל, המדרגות הן גם פריט שתורם לאסתטיקה של המרחב, בדיוק כמו כל דבר אחר שנמצא בו. בין אם מדובר על מדרגות בתוך בניין מגורים, מקום שבו לא תמיד ישנה מחשבה על אסתטיקה אולם אין שום סיבה שהוא לא יהיה שובה לב, בין אם אלו הן מדרגות במרכז מסחרי שמטבעו שואף לייצר הרמוניה נעימה לעין ובעצם בכל מקום, המעקה אמור לחבר בצורה נכונה ומושכת את המדרגות עם שאר הפריטים בחלל.

מעקות למדרגות מברזל – בטיחות מעל לכל

כשמבינים מהן האיכויות החשובות עבור מעקות למדרגות מברזל קל להבין מדוע בחירת מעקה ברזל למדרגות מחייבת קודם כל תשומת לב מלאה לפן הבטיחותי.

בהתאם, מעקה שכזה רוכשים אך ורק אצל חברה שתחום התמחותה הוא ברזל ושאמונה על ייצור מעקות עמידים להפליא ויציבים לחלוטין, כאלה שיספקו מקסימום תמיכה לאורך שנים רבות וימלאו את התפקיד החשוב שלהם, ההגנה על כל מי שמשתמש במדרגות.

גם ההתקנה של מעקה ברזל בחדר מדרגות חייבת להיות מקצועית וללא רבב. בהקשר זה כדאי לציין כי גם מי שמשקיע מחשבה רבה בבחירת המעקה המתאים ביותר למדרגות הספציפיות לא תמיד מקדיש את אותה תשומת לב להתקנה, שנתפשת כמעשה טכני לא מעניין במיוחד, אולם רק אם תוודאו שההתקנה בוצעה לפי כל הנהלים והתקנים, מובטח לכם מעקה שמספק הגנה ותמיכה ובעיקר שקט נפשי.

איך להבטיח מקסימום אסתטיקה למעקה ברזל למדרגות?

כאמור מעקות למדרגות מברזל אמורים למלא לא רק תפקיד פונקציונלי חשוב מאוד אלא גם לתרום לאסתטיקה של המרחב, ובהתאם בחירת מעקה אידיאלי כוללת תשומת לב גם למרכיב זה, שכולנו כבר מודעים לעד כמה הוא תורם לאיכות החיים שלנו.

המרכיב החשוב ביותר מבחינת הבטחת מקסימום יופי הוא ההרמוניה בין המעקה למדרגות ולשאר הפריטים במרחב. ישנם אינספור דגמים של מעקות למדרגות מברזל, ובפרט ניתן לבחור להוסיף עיטורים שונים למעקה – רצוי כאלה בעלי קווים מעוגלים ומסולסלים שיקנו למעקה רכות (שיוצרת ניגוד מעניין עם הקשיחות המובנית של הברזל) – ועוד אופציה היא לשלב בין הברזל לבין זכוכית לטובת מקסימום אסתטיקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות