חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות חנוכה בג`ודו 2017

 

בזמן שרוב תושבי העיר חגגו את חנוכה, כמיטב המוסרת בהדלקות נרות ואכילת סופגניות, במועדון דרך הגודו הפועל בעמותת סחלבים ערכו את תחרות הדגל השנתית שלהם בגודו, בה השתתפו השנה מאות ספורטאים צעירים.

 

בזמן שרוב תושבי העיר חגגו את חנוכה, כמיטב המוסרת בהדלקות נרות ואכילת סופגניות, במועדון דרך הג’ודו הפועל בעמותת סחלבים ערכו את תחרות הדגל השנתית שלהם בג’ודו, בה השתתפו השנה מאות ספורטאים צעירים.

התחרות שארכה יומיים, התמקדה ביום הראשון ב-250 ספורטאים תחרותיים המתמודדים באליפויות ישראל, וביום השני בכ-500 ספורטאים צעירים בתחילת דרכם. את היציע של אולם הספורט בעירוני ב’ מילאו הורים ובני משפחה רבים שהגיעו לצפות בביצועים של לוחמי הג’ודו הצעירים.

ביום הראשון לתחרות, שהוכרה על ידי איגוד הג’ודו בישראל, אירחה מודיעין מכבים רעות ספורטאים מתשעה מועדונים מרחבי הארץ. כשהם לבושים בחליפות לבנות וכחולות התחרו המשתתפים בזירות השונות על פי קטגוריות גיל ומשקל. במהלך התחרות הצליחו הספורטאים המקומיים של דרך הג’ודו לזכות במספר המדליות הגבוהה ביותר. שגיא גולדנר, נועם גרינברג, איתי גילעד, רון מאור, אלעד פרי, לירוי שניידרמן, שחר רובינוביץ, אייל כפיר, יקיר ברגר, עומר גרינברג, גילעד מאיר וישי עמיחי חזרו הביתה עם מדליות זהב אחרי שהצליחו לנצח בכל הקרבות בהם השתתפו.

היום השני של התחרות חולק לשלושה מחזורים כאשר ילדי הגן הציגו להורים הגאים, באימון ראווה, סט תנועות ותרגילי ג’ודו אותם למדו מתחילת השנה. ילדי כיתות א’-ב’ השתתפו ביום קרבות שבסופו לא נקבעו מנצחים על מנת לספק חוויה חיובית של תחרות מבלי לפגום בתחושת ההנאה של הילדים. חניכים מכיתות ג’ עד ו’, לקחו חלק בתחרות קרבות והציגו שליטה בזירה וביצועים מרשימי

עידו אלקיים, מייסד "דרך הג’ודו" ומאמן ראשי: "לראות ולהתענג. ההתקדמות של ספורטאי "דרך הג’ודו" מעוררת התפעלות.  דרוג המדליות של הספורטאים שלנו, בעיקר מדליות זהב, היה הגבוה ביותר. לפני מועדונים עם מסורת רבת שנים, שהגיעו לתחרות מירושלים ומערים שונות במרכז. פשוט גאווה."

נעם אלקיים, מאמן ראשי: "זו דרך. אנחנו לגמרי גאים בתוצאות עכשיו, אבל ברור לנו שהדרך לפודיום באולימפיאדה עוד ארוכה. בינתיים, אנחנו מלאי גאווה על רוח הקרב והג’ודו היצירתי של הספורטאים שלנו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות