חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אין גבול לאשפה

 

זה כבר כמה חודשים שתושבים ברחוב עמק חרוד בשכונת הכרמים, נוהגים להשליך את שקיות האשפה הביתית, על מפתן דלת חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד’.

 

זה כבר כמה חודשים שתושבים ברחוב עמק חרוד בשכונת הכרמים, נוהגים להשליך את שקיות האשפה הביתית, על מפתן דלת חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד’. חדר האשפה משמש את בית הספר בלבד והוא נעול בשעות אחר הצהריים, מה שככל הנראה לא הפריע לתושבים שכאמור, הניחו את שקיות האשפה מחוץ לדלת. הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה, מסר קנסות לאותם תושבים לאחר שאותרו בעלי שקיות האשפה.

יחד עם זאת, בשבוע שעבר, נדמה היה כי היצירתיות עולה על כל דמיון. ביום שלישי 12.12, התקבלה פנייה בפיקוח העירוני ,לפיה על גג מבנה חדר האשפה של תיכון אורט עירוני ד’, נמצאה שקית זבל. אנשי הפיקוח הורידו את השקית מהגג ולאחר בדיקה מקיפה, מצאו ממצאים הקושרים את שקית האשפה לתושב שגר בסמוך. לתושב נשלח קנס בסך 320 שקלים על השלכת פסולת במרחב הציבורי.

מאגף שפ"ע בעירייה נמסר כי יש להשליך את האשפה רק לפחים המיועדים לכך, בחדרי האשפה של הבניינים. פסולת מרצפת חדר האשפה אינה מפונה וחל איסור על השלכת פסולת בנייה בחדרי האשפה ובמרחב הציבורי. מידע על ימי פינוי האשפה ניתן למצוא באתר העירייה, באפליקציה העירונית או להתקשר למוקד העירוני 106.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות