חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מערכת כיבוי אש – מדוע כל אחד צריך כזאת?

 

אם אתם בעלי עסק או בעלי בית פרטי ואפילו דירה, חשוב שתכירו את מערכות המיגון וגילוי האש שיכולות לסייע לכם רבות בהגנה על החלל מפני שריפה תוך קבלת כלל הכלים להתמודדות עם דלקה.

 

אם אתם בעלי עסק או בעלי בית פרטי ואפילו דירה, חשוב שתכירו את מערכות המיגון וגילוי האש שיכולות לסייע לכם רבות בהגנה על החלל מפני שריפה תוך קבלת כלל הכלים להתמודדות עם דלקה.

כיום שריפות עלולות להתחולל בכל זמן כאשר ברגעים אלה חשוב שתהיו מוכנים לכל דבר ותוכלו לאתר את מקום הדלקה ולנטרל אותה עוד לפני שהיא מצליחה לצאת משליטה.

אז מהן מערכות כיבוי אש?

מערכות כיבוי אש נועדו על מנת לגלות כל דליקה עשן ואש בחלל הבית, העסק, העבודה, המשרד בית הייצור, ועוד. באמצעות המערכות המוקנות על ידי אנשי המקצוע, ניתן לגלות מהר שריפות ובכך לבצע כיבוי מוצלח של הדליקה בין אם הוא נעשה על ידי ספרינקלרים, לבין אן הוא נעשה באמצעות ציוד כיבוי אש.

מערכות אלה הן מערכות אוטומטיות שמותקנות בחלל החדר שנועדו גם לזהות את מקור הדלקה ואת חלקיקי העשן הראשונים והן מדווחות בזמן הזיהוי על הדלקה לאיש קשר המוגדר מראש ככזה שאחראי על מצבי שריפה ועשן.

באמצעות המערכות ניתן ליהנות מכיבוי מדויק יותר של השרפה תוך איתור השריפה מיד עם התלקחותה.

בנוסף באמצעות מערכות לגילוי אש ועשן ניתן לצאת מהבית מהעבודה או מכל מקום בראש שקט ולדעת כי בכל מקרה של דלקה ישנה דרך טובה להתמודד עם המצב. עוד חשוב לדעת כי המערכות מתאימות לכל מקום החל מבית פרטי עד למוסדות גדולים וציבוריים.

אבל כיצד זה עובד?

מערכת גילוי אש היא גם מערכת לכיבוי אש אשר בנויה בצורה שבה היא מזהה את חלקיקי האש והעשן כבר בשניות הראשונות להתלקחות. את המערכת מתקינים באמצעות אנשי המקצוע המומחים בתחום, כאשר יש לשים לב כי המערכות המותקנות בחלל שלכם מתאימות לצרכים שלכם, ופועלות על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר שתוך קבלת כל האישורים של מכון התקנים.

בחרו חברה מקצועית להגנה מפני אש

כאשר אתם מחפשים אחר מערכת לגילוי וכיבוי אש, חשוב לבחור חברה מקצועית שתבצע במקום את ההתקנה וההתאמה וכי היא תוכל לסייע לכם גם בהסדר נוסף ומפורט על התמודדות עם אש במקרים של דליקה.

עוד חשוב כי תדאגו לאחזקה של כלל הציוד שלכם שממגן מפני אש בין אם מדובר במטפים, ספרינקלרים, צינור כיבוי, חדרי אש ועוד. בכך תוכלו לבטח את עצמכם בכל זמן נגד אסונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות