חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בוא להיות השף של העיר

 

לראשונה תושבים יוכלו לבשל במיזם ”טעים להכיר” שבוע האוכל והבילוי

 

"טעים להכיר", שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות, חוזר ויתקיים בעיר למשך שבוע שלם בין התאריכים 14/1-20/1/2018. לצד מנות דגל שיוצאו במחיר מיוחד לתושבי העיר ומגוון אירועים קולינריים, יוכלו השנה לראשונה תושבי העיר, חובבי הבישול, להפוך לשפים ליום אחד, להיכנס למטבחים המקצועיים של המסעדות המוכרות ולהכין את המנה הטובה ביותר שלהם לסועדים.

לאחר שבשנה שעברה רשם הפרויקט הצלחה גדולה, כשתושבים רבים יצאו לבלות בעשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה מקומיים ונהנו מהטבות מיוחדות במסגרת שבוע האוכל והבילוי, הוחלט השנה לקחת את הפרויקט צעד אחד קדימה ולשלב את המיזם החדש "שף-תושב", במסגרתו יוכלו חובבי הבישול לקחת חלק פעיל ולבשל את המנה הטובה ביותר שלהם. השף-תושב ישולב במסעדות המקומיות בהתאם לסגנון המנה ואופי המסעדה ויבשל בליוויו של הצוות המקצועי במטבח.

את הפרויקט יזמו ’יודה’ - מרכז הצעירים וחבר המועצה אלעד שמעונוביץ, בשיתוף עם הוועדה לקידום העסקים בעיר, בראשות חבר המועצה שחר מי-און, במטרה לקדם את  מקומות הבילוי בעיר ולעודד את התושבים, בדגש על האוכלוסייה הצעירה, לצאת ולבלות במודיעין מכבים רעות.

במרכז הצעירים מזמינים השבוע את הבשלנים החובבים שרוצים לקחת חלק בפעילות להירשם למיזם באמצעות אתר עמותת סחלבים או אתר העירייה עד ל-21.12.17 ומדגישים כי מספר המקומות מוגבל. עוד מדגישים כי הזוכים ייבחרו ע"י הטבחים הראשיים והשפים של המסעדות המשתתפות בפרויקט.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ: "מטרת שבוע האוכל היא לחבר בין מקומות הבילוי לתושבי העיר ובכך ליצור תרבות פנאי ובילוי עשירים בעיר שלנו. מיזם שף תושב במסגרתו התושבים מבשלים בעצמם בתוך המסעדות הוא מרכיב נוסף בחיבור הזה, ואני מזמין את התושבים לבוא ולהגשים חלום ולהיות שפים לערב אחד במטבח מקצועי של אחת ממסעדות העיר"

חבר המועצה ומחזיק תיק קידום עסקים, שחר מי-און: "עיריית מודיעין מכבים רעות ממשיכה עם הפנים לעסקים בעיר, אני שמח על שיתוף פעולה מתמשך עם מחזיק תיק הצעירים והנוער אלעד שמענוביץ והמחלקות הרלוונטיות, לעודד לאכול וליהנות קרוב לבית, הכול מתוך רצון למנף את מוקדי הבילוי גם בימים הקרים ולהוציא את התושבים מהבית ולבלות , מודיעין כבר הוכיחה שכייף לבלות בה, ומקומות ההסעדה והבילוי מגוונים מאד , אני שמח על השיתוף הפעולה הפורה עם מחלקת הצעירים, וקורא לתושבי העיר ואורחיה, ליהנות מהמבצע ולהתחיל להכיר את העסקים שלנו, כי אין לנו מה לחפש במקום אחר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות