חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

ילדים של זה”ב

 

בתי הספר היסודיים בעיר ציינו את שבוע הבטיחות בדרכים. כך למשל, בבית הספר ”היובל” הדריכו תלמידי כיתות ה-ו את השכבות הנמוכות באשר לנושא זהירות בדרכים וכללי הבטיחות

 

בתי הספר היסודיים בעיר ציינו את שבוע הבטיחות בדרכים. כך למשל, בבית הספר "היובל" הדריכו תלמידי כיתות ה-ו את השכבות הנמוכות באשר לנושא זהירות בדרכים וכללי הבטיחות. כמו כן, נערך חידון אינטראקטיבי לתלמידים ופעילות חווייתית בתחנות הפעלה, שהועברה על ידי תלמיד בוגר מבית הספר וחניכים מטעם עמותת "אור ירוק".

בבית הספר נתיב זבולון, התקיים יום פעילות מיוחד בשיתוף עם כוחות הביטחון וההצלה בעיר. ביום זה, יצאו כל תלמידי בית הספר לפעילות בתחנות חווייתיות ובהן קיבלו הדרכות בנושא זהירות בדרכים. בין הפעילויות היו צביעת שלטים, כתב סתרים, מסלול מכשולים להתקדמות בדרך ועוד.

נציגי מגן דוד אדום הגיעו עם אמבולנס ואלונקות והתלמידים קיבלו הדרכה מגלעד בוק, אביו של אחד התלמידים הלומדים בבית הספר ומתנדב במד"א. התלמידים עלו על האמבולנס בו קיבלו הדרכה והסברים על המבנה והתפקידים שלו. כמו כן, שוטרים עם ניידות ואופנוע משטרתי הדריכו את התלמידים על פעילותם וכך גם מכבי האש הדריכו את התלמידים על הכבאית והדגימו את פעילותם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות