חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאות תושבים בילו בסוף שבוע ירוק

 

מאות תושבים בילו במהלך סוף השבוע בפעילות ”סוף שבוע ירוק” שגם התברכה במזג אוויר נהדר לפעילויות מחוץ לבית. האירוע נערך ביוזמת היחידה הסביבתית בעירייה ובשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים, מרכז לב רעות, מי מודיעין והחווה האקולוגית. 

 

מאות תושבים בילו במהלך סוף השבוע בפעילות "סוף שבוע ירוק" שגם התברכה במזג אוויר נהדר לפעילויות מחוץ לבית. האירוע נערך ביוזמת היחידה הסביבתית בעירייה ובשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים, מרכז לב רעות, מי מודיעין והחווה האקולוגית. סוף השבוע החל ביום חמישי עם סדנה חורפית להכנת מרקים מבוססי גידולי טבע, בהנחיית תושב העיר השף דרור אלמוג. למחרת, יום שישי, התקיימה הפעילות במרכז לב רעות במסגרתה הוצבו דוכני אומנות מיוחדים של עבודות יד שונות כדוגמת תכשיטים, עבודות רקמה, מוצרי בוטיק לתינוקות ועוד. במקביל להופעת בוקר מהנה של שירי אריק איינשטיין והחלונות הגבוהים, עוד באותו יום התקיימה הצגת ילדים עם ערך חינוכי סביבתי. הפעילות הסתיימה ביום שבת בפארק הדגים, אליו הגיעו מאות משפחות וילדים שהשתתפו בסדנאות יצירה אקולוגיות, משחקיה ייחודית מחומרים ממוחזרים מקרטון ומופע ליצנות של בועות ענק מסבון שהלהיב את הקהל הרחב.

חברת המועצה, ורד גל בחרי מחזיקת תיק איכות הסביבה: "סופ"ש ירוק שהפך למסורת מבית היחידה הסביבתית להגברת המודעות לסביבה ולחיזוק הקשר של התושבים עם הטבע ונפלאותיו הגיע לסיומו וברצוני להודות תחילה למאות התושבים שהגיעו והשתתפו במגוון פעילויות בטבע. אני מודה לכל השותפים להצלחת הסופ"ש על שיתוף פעולה מדהים ופורה. אני רוצה להודות ליחידה הסביבתית באגף שפ"ע ולגברת סיגי חכמתי על עבודה משותפת , מקצועית ונפלאה לאורך כל תהליך התכנון וההפקה של הסופ"ש, נתראה בשנה הבאה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות