חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים

 

ביום שלישי שעבר נערך בחדר הישיבות בבניין העירייה טקס חלוקת מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים במסגרתו קיבלו חמישה בני נוער וצעירים, תושבי העיר, מלגות על הישגים יוצאי דופן בתחומי המוזיקה והספורט.

 

ביום שלישי שעבר נערך בחדר הישיבות בבניין העירייה טקס חלוקת מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים במסגרתו קיבלו חמישה בני נוער וצעירים, תושבי העיר, מלגות על הישגים יוצאי דופן בתחומי המוזיקה והספורט.

 בטקס, שנערך בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, מנכ"ל עמותת סחלבים מיקי בר, מנהל אגף הספורט, חנן דנציגר ומנהלת מרכז המוסיקה העירוני, רונית כהן, זכו כל אחד מהחמישה: הסייפת יאנה בוטביניק, השחיינית גל סידי, לוחמת הטאקוונדו מיכל זריהן, הפסנתרנית, נטע קרני והכנרית יובל צפריר, במלגה על סך 2,000 שקלים.

 יאנה בוטביניק (19) מתאמנת מזה 6 שנים במועדון הסייף העירוני הפועל בעמותת סחלבים וחברת נבחרת ישראל בסייף. בוטביניק השתתפה בעשרות תחרויות בארץ ובחו"ל וכעת מדורגת במקום השמיני בעולם עד גיל 21.

 גל סידי (18) שמתאמנת בפארק המים ברעות זכתה בשנת 2016 במקום הראשון באליפות ישראל ב-200 מטר, ייצגה את ישראל באליפות אירופה וסיימה במקום השלישי באליפות העולם לבתי ספר תיכוניים. סידי, שבימים אלו נמצאת בחו"ל, לא הצליחה להגיע לחלוקת המלגות אך שלחה את האמא הגאה לייצג אותה במעמד.

 מיכל זריהן (22) חברה בסגל נבחרת ישראל ובוגרת מועדון הטאקוונדו, טייגרס טאקוונדו הפועל בעיר באמצעות עמותת סחלבים. לאחר סבב מוצלח של אליפויות באירופה בהם סיימה במקום הראשון והשני עלתה לאליפות העולם וסיימה במקום החמישי. הישג זה נחשב להישג הגדול בכל הזמנים של ספורטאית ישראלית באליפות העולם בטאקוונדו.

 נטע קרני (15) לומדת פסנתר מזה 8 שנים ומשתתפת בקונסרבטוריון גבעתיים. היא הספיקה לנגן בשנים האחרונות כסולנית עם תזמורת במאסטר קלאס איטליה, להופיע עם התזמורת הפילהרמונית ולזכות במקום הראשון הן בתחרות "מפתחות הזהב", המתקיימת כאן בעיר שלנו, והן בתחרות ע"ש נדיה שטרנברג.

 יובל צפריר (16) לומדת כינור מזה 8 שנים במרכז המוסיקה העירוני אצל המורה טניה אייזנשטד. צפריר, שלומדת במקביל גם במגמת המוסיקה של תיכון עירוני א’, השתתפה בשנים האחרונות בתחרויות בינלאומיות וזכתה במקומות הראשונים. היא מנגנת בקונצרטים של מרכז המוסיקה ולוקחת חלק באנסמבל הכינורות של המרכז.

 את המלגות מקבלים בני הנוער והצעירים מקרן מלגות לספורטאים ומוזיקאים מצטיינים שהקימה העירייה במטרה לסייע בידיהם לקדם את יכולותיהם והישגיהם בענף בו הם מצטיינים ולהשתתף באירועי ספורט ומוזיקה ברמה הארצית והבינלאומית. ועדת המלגות דנה ובחנה את מידת התאמתם של כל המועמדים למלגות ספורט ולמלגות מוזיקה, הן על פי הקריטריון המקצועי והן על פי הקריטריונים שנקבעו על ידי הוועדה. לאחר דיון ומעבר על הבקשות הוחלט פה אחד על ידי כל חברי הוועדה להעניק למוזיקאים ולספורטאים אלה את המלגות.

 ראש העיר, חיים ביבס: "יש לנו פה בעיר בני נוער וצעירים שמגיעים להישגים משמעותיים במוסיקה ובספורט, הישגים אלו מספקים גאווה גדולה למשפחות ולעיר וזה המקום שלנו להוקיר ולתמוך בכם כך שתוכלו להמשיך ולהצליח, כל אחד בתחומו. אנחנו מצדנו נמשיך להשקיע הן במלגות והן בפיתוח העיר תוך השקעה במתקני ומרכזי ספורט ובמרכז רב תכליתי שיוקם במרכז העיר עם מרכז להופעות שישלב גם כיתות לימוד לבית ספר למוסיקה."

 

בתמונה: יאנה בוטביניק מיכל זריהןחיים ביבס נטע קני ויובל צפריר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות