חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נערכים לפתיחת שנת הלימודים

 

הקיץ כבר כמעט מגיע לסופו, ובבתי הספר בעיר החלו את ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע”ח. בימים אלה פועלת העירייה, באמצעות אבות הבית של בתי הספר בעיר, לבדיקת המזגנים במוסדות החינוך ובמבנים העירוניים.

 

הקיץ כבר כמעט מגיע לסופו, ובבתי הספר בעיר החלו את ההכנות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ח. בימים אלה פועלת העירייה, באמצעות אבות הבית של בתי הספר בעיר, לבדיקת המזגנים במוסדות החינוך ובמבנים העירוניים.

 כמו בכל שנה, גם השנה, מיד לאחר חופשת פסח, החלו נציגי החברה האחראית לתחזוקת המזגנים בטיפול במזגנים. בדיקה זו כוללת הפעלת המזגן לבדיקת תקינותו הכללית, ניקוי מסננים, החלפת מצב פעילות המזגן מחימום לקירור (במזגנים הרלוונטיים), ניקוי מנועים וכן הלאה, כאשר באותן בדיקות אותרו גם מזגנים שיש צורך להחליפם. על פי נתוני העירייה, במהלך הקיץ הוחלפו כמאה מזגנים בבתי הספר בעיר, כאשר בימים אלה מבצע קבלן מיזוג האוויר ניקוי פילטרים וטיפולים בכל בתי הספר.

במנשר שנשלח לאבות הבית, התבקשו בתי ספר, במסגרת ההכנה לפתיחת שנת הלימודים, לבצע בדיקת תקינות המזגנים ופתיחת פניות למחלקת אחזקת מבנים במידה ויש מזגנים לא תקינים. על פי הנחיית המחלקה, האחראית על המזגנים, על אבות הבית להפעיל את כל המזגנים בבית הספר במשך 5-4 שעות בין התאריכים 7-20.8, ובמידה וימצאו מזגנים שאינם עובדים כהלכה, עליהם לדווח על כך מידית.

 בעירייה ציינו כי בעיר ישנם יותר מ-3,000 מזגנים בבתי הספר ובגני הילדים בעיר, כאשר לאורך כל שנת הלימודים ישנה בקרה על פעילותם. מידי חצי שנה נעשה טיפול תקופתי לתחזוקת המזגנים, ובנוסף לטיפולים אלה, מגיעים טכנאים על פי קריאות של צוותי הגנים ובתי הספר. אופן הטיפול בתקלות הוא מידי, בהתאם לעומס, כאשר חשוב לזכור כי בחלק מהמקרים נדרש תיקון מקיף ויסודי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות