חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

להמריא לגבהים חדשים

 

לשכת המסחר ירושלים מקדמת את הקמתו של קמפוס – המכללה העסקית חברתית

 

מסגרת תכנית העבודה לשנת 2017, לשכת המסחר ירושלים החליטה להרחיב את סל השירותים אותו היא מעמידה עבור חברי הלשכה, ובקרוב יקום "קמפוס - המכללה עסקית חברתית". הקמפוס העסקי יעשיר את הידע האישי והמקצועי של החברים בקהילה העסקית, יהווה מרכז חי ופעיל עבור בעלי עסקים בירושלים והסביבה, ויתרום לצמיחתם האישית, הכלכלית והחברתית.

החלטה זו, הינה בשורה מהפכנית עבור בעלי עסקים בירושלים והסביבה, שכן במהלך עבודתם, הם מתמודדים עם שאלות, התלבטויות והליכים בירוקרטים רבים. אלו משאירים אותם לא פעם ללא ידע מקצועי הכרחי ומקשים על ניהול העסק. נוסף על כך, בעידן שלנו, אשר מתקדם ומתפתח בכל עת, קיים הצורך המובהק בהעשרת הידע העסקי וברכישת כלים ומיומנויות, אשר יתאימו למאה ה-21. כאן בדיוק, מגיעה לשכת המסחר ירושלים והקמפוס- המכללה העסקית חברתית. לשכת המסחר ירושלים, הינה הגוף הרשמי המייצג את הסוחרים ואת בעלי העסקים בירושלים וסביבותיה. היא פועלת ללא לאות, בהתמדה ובמסירות, על מנת לקדם את בעל העסק ואת רווחתו. הקמת הקמפוס- המכללה העסקית חברתית, היא עוד נדבך בשלל השירותים אותו היא מציעה.

בקמפוס - המכללה העסקית חברתית, יתקיימו קורסים, סדנאות, מפגשי מנטורינג ונטוורקינג, כנסים, ימי עיון ואירועים עסקיים, ויעסקו בשלל תחומי ידע. ביניהם ניתן למצוא פיתוח עסקי, יזמות, ניהול פיננסי, משפט עסקי, שיווק דיגיטלי, סחר בינלאומי ועוד. הפיתוח וההעשרה המקצועית יסייעו לשדרג את העסק בכלים חדשניים, ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים ולהיחשף להזדמנויות כלכליות רבות. זאת, כאשר המרצים מגיעים מן השורה הראשונה של הקהילה העסקית, בעלי ידע וניסיון מהארץ ומן העולם.

נשיא לשכת המסחר, מר דרור אטרי, ציין ש"הקמת הקמפוס- המכללה העסקית חברתית, מהווה בשורה מהפכנית עבור חברנו בקהילה העסקית, אשר יקבלו מכלול רחב של קורסים והכשרות מקצועיות. אלו יעשירו את הידע האישי, המקצועי והעסקי גם יחד. זאת בנוסף לסל השירותים האיכותי, המקצועי והייחודי שמציע הזדמנויות עסקיות רבות. בעזרת הידע, הייעוץ והליווי, הבדידות העסקית מופגת ומתועלת לצמיחה כלכלית. בטוחני, כי חברי הלשכה יפיקו את המיטב מהקמפוס – המכללה העסקית חברתית, ויוכלו להמריא לגבהים חדשים."  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות