חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נערכים לפרסום תוצאות הרישום למוסדות החינוך

 

במינהל החינוך של עיריית מודיעין מכבים רעות נשלמת בתקופה זו ההיערכות לקראת תחילת שנת הלימודים תשע”ח. לקראת סוף השבוע צפויים ההורים לקבל את שיבוצי הילדים לגנים ולבתי הספר.

 

במינהל החינוך של עיריית מודיעין מכבים רעות נשלמת בתקופה זו ההיערכות לקראת תחילת שנת הלימודים תשע"ח. לקראת סוף השבוע צפויים ההורים לקבל את שיבוצי הילדים לגנים ולבתי הספר. בשיבוצי החינוך הרגיל ניתן לצפות באתר האינטרנט של העירייה, שכתובתו WWW.MODIIN.MUNI.Il, החל מיום חמישי 15.06.2017 בשעה 16:00 ועד לתאריך 25.06.2017. שיבוצי ילדי החינוך המיוחד יפורסמו באמצע חודש יולי 2017 באמצעות אתר העירייה.

על פי נתוני מינהל החינוך, עד כה נרשמו לגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תשע"ח 3,917 ילדים (לא כולל חינוך מיוחד), ו-1,796 תלמידים נרשמו לכיתות א’.

 כמדי שנה, במסגרת ההיערכות לפתיחת שנת לימודים נוספת מתקבלות החלטות על מצבת הכיתות והגנים במוסדות החינוך בעיר. ההחלטות מתקבלות בהתבסס על נתוני הרישום על פי השכונות השונות בעיר ועל פי תקני משרד החינוך.

כידוע, הרישום לגנים ובתי הספר בעיר נעשה על פי אזורי רישום, כאשר הקריטריון המוביל הוא קריטריון של המשך הרצף החינוכי (גני הילדים מזינים את בתי הספר היסודיים שמזינים את בתי הספר העל יסודיים), ולאחריו קריטריונים של מיקום גיאוגרפי ואחים ממשיכים. בהקשר זה, הנתונים הדמוגרפיים הם המרכיב המשמעותי ביותר המשפיע על היערכות זו מדי שנה בשנה. באופן כללי, מהנתונים שנמצאים בידי העירייה ניתן לראות כי נוצר מצב בו יש בעיר שכונות בהן האוכלוסייה מתבגרת ויש צפי לפחות גני ילדים וכיתות א’, לעומת שכונות חדשות, שעל פי רוב הן מאוכלסות במשפחות צעירות, בהן יש רישום גבוה יותר לגני ילדים ולכיתות א’.

ההחלטה על הפעלת גני ילדים מתקבלת על פי נתוני הרישום בפועל לשנת הלימודים ובהתאם לתקנים של משרד החינוך, כאשר על פי המדיניות העירונית הרישום לגני הילדים לגילאי 3-4 מתבצע על פי שכונות.

בשיקולי הסגירה של גנים משתדלת העירייה לסגור גן בו השנתון סיים את לימודיו. לעיתים רחוקות נוצר מצב בו העירייה נאלצת לסגור גן שבו יש מספר ילדים שאמורים לעלות לשנה נוספת באותו גן שניסגר. במקרים כאלו מינהל החינוך מתקשר לכל

משפחה באופן אישי, מיידע את ההורים במהלך ומאפשר להורים לבחור את הגן המועדף לילדיהם.

 בקשות העברה וערעורים על השיבוץ (בחינוך הרגיל) ניתן להגיש באמצעות האתר בלבד, החל מתאריך 15.06.2017 ועד לתאריך 25.06.2017. לאחר מכן לא יהיה ניתן לערער על שיבוצי הילדים למוסדות החינוך בעיר. התשובות לערעורים, כמו גם תשובות לנרשמים ברישום המאוחר, יפורסמו באתר העירייה החל מתאריך 6.7.2017 בשעה 16:00.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות