חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כמאה משתתפים בערב בנושא אפוטרופסות

 

במאה משתתפים הגיעו לערב שקיים האגף לשירותים חברתיים בנושא אפוטרופסות, ייפוי כוח וחלופות נוספות. ערב זה נולד מבקשות של תושבים בעיר שהעלו את הצורך לקבל מידע בנושא.

 

במאה משתתפים הגיעו לערב שקיים האגף לשירותים חברתיים בנושא אפוטרופסות, ייפוי כוח וחלופות נוספות. ערב זה נולד מבקשות של תושבים בעיר שהעלו את הצורך לקבל מידע בנושא. בערב הסביר ד"ר מיקי שינדלר, עורך דין ומנהל מקצועי בעמותת "יד ריבה" שמעניקה סיוע משפטי לקשישים, את המונחים המקצועיים בתחום ואת משמעותם והשפעתם על חיינו. הוא התייחס לחוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, וחידד את המורכבות והרגישות שמנחה בעת מינוי אפוטרופוס, גם לנושא רכוש וגם לנושא רפואי. ד"ר שינדלר הציג את יפויי הכוח השונים, את החידוש של ייפוי כוח מתמשך ואת העובדה שהם מאפשרים לנו בעודנו צלולים וכשירים לקבל החלטות לעתיד. למשתתפי הערב הוסבר גם על החלופה של "תומך החלטות" וניתנה להם הזדמנות לקבל מענה לשאלותיהם.

עמותת "יד ריבה" מספקת סיוע משפטי לקשישים ללא עלות גם בבית "יד שרה" בעיר. הטלפון של העמותה: 02-6444569.

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, אילן יאיר בן סעדון: ״ערב חשוב זה נועד לתת כלים משמעותיים לתושבינו הוותיקים. העירייה, בהובלת האגף לשירותים חברתיים, מקיימת כל העת מגוון פעילויות שמותאמות לצרכים השונים העולים מן התושבים. אנו נוסיף לשקוד על הרחבת השירותים הניתנים ועל שיפור השירותים הקיימים, למען תושבי העיר ורווחתם.״

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות