חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

איך ייעוץ שינה שינה את חיי?

 

הציפייה בילד ראשון היא מאוד גדולה, למי הוא יהיה דומה, הרצון העז להיות הורה, לחנך לערכים שלך, לחזון ההורי שלך, ללמד את המותר והאסור. ובעיקר לחוש את המגע של הרך הנולד, את הריח שאף בושם אינו יכול להחליף…

 

ביום הראשון של הלימודים לייעוץ שינה ישבנו במעגל היכרות ראשוני,

כולן כבר היו אמהות ואני היחידה במעגל שיושבת עם בטן ענקית בחודש מתקדם בהריון שלי ועדין אין לי מושג מזה להיות אמא.

הייתי בין האחרונות שהציגה את עצמה, וכאשר אמרתי שאני בהריון ראשון, הבנות שסביבי אמרו לי "את לא יודעת איזו מתנה נתת לעצמך, גם אם לא תעסקי במקצוע, קודם כל זאת מתנה עבורך".

חייכתי.

הציפייה בילד ראשון היא מאוד גדולה, למי הוא יהיה דומה, הרצון העז להיות הורה, לחנך לערכים שלך, לחזון ההורי שלך, ללמד את המותר והאסור. ובעיקר לחוש את המגע של הרך הנולד, את הריח שאף בושם אינו יכול להחליף…


זוגיות?

ההתרגשות הייתה בשיא שלה, מהצד של בעלי זהו הנכד הראשון ומהצד שלי אני בת זקונים אחרי 2 בנים , הילדה הקטנה בבית צריכה ללדת ולהפוך להיות אמא בעצמה.

קיבלתי תינוק מתוק, אהוב על כולם, בבית החולים הוא ישן בצורה מופתית ובדיוק על פי הספר אוכל וישן, אך לא כך היה הדבר כאשר הגענו הביתה.
לא היינו מוכנים לזה שניתן להיות ערים כל הלילה, לסבול צרחות שעד שהסתיימו זה ניראה כמו נצח… והעייפות, העייפות ששוברת אותך ויכולה להוציא מהדעת.
הימים חלפו ובעלי חזר לעבודה שלו ואני בבית עם התינוק שלנו שהוא ערני בצורה יוצאת מן הכלל, לישון ויהונתן זה לא משהו שעבד יחד, לכן הצרחות היו כה חזקות, התינוק שלי אינו יודע להרדים עצמו לבד ואני אובדת עצות, ידיים, כדור פיזו, היו שבועות שיהונתן חי בתוך המנשא שהיה קשור עלי.

זוגיות?
כאשר היה רגע אחד של שקט שיהונתן היה נרדם בנדנדה מישהו מאיתנו כבר היה מנקר בסלון כדי לשמור שהכל בסדר והשני היה רץ לחדר השינה לתת לעצמו איזה רבע שעה של שינה.

העיניים שרפו מעייפות, ארוחות הערב המשותפות הזוגיות נעלמו להן, לא הייתה שיחה יומית של איך עבר היום על כל אחד מאיתנו, הבית היה ניראה כמו מלחמה אחת גדולה ואוכל? זה בכלל לא היה אופציה כי יהונתן תמיד על הידיים.

אם לומר בכנות? הייתי בטוחה שככה החיים שלנו הולכים להראות לפחות כמה שנים טובות, ילד שני לא היה אופציה בכלל וכל הלימודים שלי? אמרתי שאין סיכוי שעל הילד שלי זה יעבוד.

אך בשיחות עם יועצת שינה שלמדו יחד איתי ועם שיחות ביני לבין עצמי אמרתי שאין מה להפסיד אני הולכת על זה !
למה שהסנדלר ילך יחף?

אין לי מה להפסיד – לנסות זה אפשרי.

אז התחלנו את תהליך לימוד הרגלי השינה של יהונתן והימים שהגיעו לאחר מכן היו מפתיעים בצורה שפחדנו לדבר על זה כי לא האמנו שזה משהו שקורה לנו, אצלנו בבית.
לאט לאט הזוגיות חזרה לפרוח כמו מקודם, העייפות התחילה להרפות מאיתנו והלילה הרצוף הראשון היה ואוו אחד גדול… מאז סיום תהליך השינה של יהונתן עברה כמעט שנה והבית שלנו לגמרי מתנהל כמו מקודם, לא השלמנו עם המציאות שכאשר יש תינוק בבית לא צריך לישון בלילה, הצלחנו בתהליך בדיוק כמו שאת ואתה יכולים להצליח!

אנחנו זוג עם חברים בשפע, אנו מארחים המון , נהנים מהילד שלנו משעות הצהריים עד הערב ואז הוא הולך לישון לילה רצוף ושינה איכותית וטובה ואנחנו נהנים מהזוגיות שלנו, מחיי החברה שלנו ומהשקט שכל אדם זקוק בסופו של יום מתיש.

התהליך עם יהונתן גרם לי להאמין עוד יותר במקצוע שלי, למרות הציקצוקים של הסביבה….
יועצת שינה??? כן אני יועצת שינה גאה והבית שלי חיי חיים מלאים, טובים ואיכותיים, וככה גם הבתים שכבר סיימו איתי תהליכים והם מאושרים מהשינוי שעברו כי זה בהחלט אפשרי. ייעוץ השינה שינה את חיי האישיים והמקצועיים כאחד.


יש לכם שאלות למאיה? כנסו לפורום עיתונט, העלו את שאלתכם ומאיה תשיב לכם במהירות האפשרית. כנסו!
054-33718133.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות