חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חיים ביבס לשר כ”ץ : אל תיגע בתחבורה הציבורית

 

הודעתה של מנכ”לית משרד התחבורה  שגרמה להזזת ל”כ בעומר ביום אחד על צמצום התחבורה הציבורית, בעיקר כשמדובר בהסעת תלמידים  ביום א’ בשל הצורך להסעת המונים להילולה במרון, הקפיצה את ראש העיר  בכובעו כיו”ר השלטון המקומי והוא דורש משר התחבורה  למצוא פתרוון לצרכי הציבור הכללי או להחזיר את ל”ג בעומר למועדו המקורי

 

האם למשרד התחבורה אכפת בכלל מהציבור הגדול  בן המיליונים או שחישובים פוליטיים הולכים לפגוע בהם והכל רק כדי שהעולים לרגל למירון בל"ג בעומר לא יפגעו.

מסתבר שהמצב הוא לא רחוק מזה. כזכור בשל לחצי החרדים הוזזו הדלקות מדורות ל"ג בעומר ממוצאי שבת ליום ראשון. הסיבה:  הילולה במוצא"ש תגרום לחילול שבת המוני.

האומנם? האמת  מסתבר, רחוקה כמו מזרח ממערב והעובדה המגוחכת היא שהחרדים במושבותיהם הם, דוקא יחגגו את חג המדורות במועד המקורי.  אז מה ועל מה הרעש, לשרים החרדים ושר החינוך פתרונים.

עד כאן מילא, אבל במשרד התחבורה הלכו עוד צעד אחד יותר מידי... המנכ"לית שלו, קרן טרנר הודיעה אתמול כי התחבורה הציבורית השוטפת תצומצם בגלל... הקצאת אוטובוסים להסעות להילולה במירון.

אבל לא כולם ישבו בשקט לשמע החדשה המגוחכת. אתמול, שיגר ראש עיריית מודיעין ויו"ר השלטון המקומי מכתב למנכ"לית משקררד התחבורה ובוא הוא מצר על ההחלטה הלא מובנת בלשון המעטה והוא מבקש במכתב ששידגר לשר התחבורה ישראל כץ: או שימצא פתרון שלא יפגע בהומני עם ישראל או של"ג בעומר יושב למועדו המקורי במוצאי שבת, דבר שבעצם ישיב גם את התלמידים לתוכנית המקורית של חופש ביום ראשון וחזרה ללימודים ביום שני.

מכתבו של חיים ביבס לשר התחבורה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות