חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מיכל פרפרי - המנכ”לית הבאה של החברה הכלכלית

 

פרסום ראשון. בלעדי ל”עיתונט – חדשות מודיעין” – על פי מקור בכיר בעירייה: פרפרי המכהנת כמשנה למנכ”ל העירייה תחליף בקרוב את משה אשכנזי הפורש. מקורבים: פרפרי רואה עצמה כמועמדת בעתיד לראשות העיר. חיים ביבס: ”אין לי מועמד למנכ”ל החכ”ל. אתה מוזמן להגיש מועמדות”

 

רק לידיעה כללית: כותרת הידיעה שלפניכם פורסמה למעשה לראשונה באתר  זה כבר  ב... 8.4. וע"י כותב שורות אלו: מיכל פרפרי - המנכלית הבאה...   (ה.מ.) סתם לסבר את אוזניכם.

ולידיעה הטריה מאתמול...

המשנה למנכ"ל העירייה מיכל פרפרי היא המועמדת הכמעט ודאית להתמנות בקרוב לתפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית של מודיעין (החכ"ל) במקומו של משה אשכנזי אשר הודיע לאחרונה על פרישתו, כך נודע בלעדית ל"עיתונט – חדשות מודיעין".

כמעט ואין חולק על כך שמדובר במינוי ראוי והולם וכי לפרפרי יש את הכישורים והידע המתאימים כדי למלא את התפקיד בהצלחה. פרפרי מוערכת מאוד בעיר ובעירייה, ובמסגרת תפקידה הנוכחי אחראית על קידומם של פרויקטים רבים בתחום הבנייה והפיתוח.  

מקורבים לפרפרי ציינו, כי הינה מועמדת מובילה להחליף בבוא היום את מנכ"ל העירייה הנוכחי יורם כרמון, וכי היא רואה עצמה אף כמועמדת בעתיד לתפקיד ראש העיר אחרי עידן חיים ביבס.  

הצלחה בתפקיד מנכ"ל החכ"ל עשויה להעניק לפרפרי יתרון מסוים במאבק עתידי על ראשות העיר לאחר עזיבתו של ביבס. נכון להיום לוטשים עין לתפקיד המיוחל של ראש העיר חברי המועצה אילן בן סעדון ואלעד שמעונוביץ, וחבר המועצה לשעבר אמנון מרחב המכהן עתה כמנכ"ל עיריית ירושלים.

בשיחה אתמול עם ראש העיר חיים ביבס במסגרת "פרלמנט מודיעין" בקפה רולדין שאלתי אותו מי המועמד שלו לכהונת מנכ"ל החכ"ל? תגובתו של ראש העיר: "אין לי מועמד. אתה מוזמן להגיש מועמדות".

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה כי: "המשנה למנכ"ל העירייה, כמו מנכ"ל מינהלת אופק ומנכ"לית תאגיד המים, הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון כלכלי מוניציפאלי רב וכל אחד מהם ראוי להתמודד, כמו גם חלק מחברי הפרלמנט שלכם".   

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות