חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ארועי העצמאות: טיפקס, מוש בן ארי, איתי לוי והאולטרס

 

יום העצמאות ה-69 לישראל: טיפקס, מוש בן ארי, איתי לוי והאולטרס במודיעין, מוני מושונוב במכבים וחנן יובל בגבעת הברושים

 

להקת טיפקס, הזמר מוש בן ארי, איתי לוי ו"האולטרס" יופיעו על הבמה המרכזית שבמודיעין בערב יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל. אירועי יום העצמאות לשנת 2017, שיתקיימו באחד במאי, יכללו, כמו בכל שנה, שלוש במות ומוקדי חגיגות שונים, כאשר מסיבת העצמאות של הנוער תתקיים במתחם הבמה המרכזית בעמק החולה.

 חגיגות העצמאות ייצאו לדרך, בבמה המרכזית, בשעה 20:00 בשידור ישיר של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. לאחר מכן, ייערך טקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות ולאחריו בשעה 20:50 יעלו על הבמה חברי להקת טיפקס, אחת מהלהקות הוותיקות והמצליחות ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית, שיופיעו מול הקהל עם מיטב הלהיטים ובהם "הרבי ג’ו כפרה", "מי הפרובנציאל", שכבש את תחנות הרדיו בשנה האחרונה, "ריקודי עמבה", "סמי וסומו", "שלוש בלילה" ועוד להיטים רבים וטובים. בסיום ההופעה של טיפקס יתקיים מופע מקורי של מחול ואקרובטיקה "הכי ישראלי שיש", שיוקדש השנה לרב גוניות הישראלית והישגיה ושלל התרבויות, מופע שמפיק אגף תרבות ואירועים.

בסביבות השעה 22:30 יעלה לבמה מוש בן ארי, גם הוא אחד הזמרים והיוצרים הבולטים בשנים האחרונות. בין השאר יש לבן ארי את להיטיו המוכרים והאהובים "ואיך שלא", "Jah Is One" ו"משא ומתן". בין המופעים יהיו גם הופעות של הרכב האמנים "פירומניה", שישלבו אלמנטים של לייזר, אש ואור. מיד בתום המופע של בן ארי, בסביבות השעה 23:30, תחל מסיבת העצמאות של הנוער עם להקות הנוער המקומיות ודי ג’יי שירקידו את הנוער. בהמשך יעלה ויבוא די ג’ייTRACORD  ואחריו יופיעו הזמר איתי לוי והרכב "האולטרס".

מהעירייה נמסר כי עלות הופעת כל האמנים בבמה המרכזית תעמוד השנה על כ-230 אלף שקלים, בדומה למחיר ששולם בשנה שעברה. במהלך הערב יוכלו תושבי העיר לצפות בשלושה מטחי זיקוקים מרהיבים, כמיטב המסורת החגיגית.

במקביל, תיערך ברחבת הירידים שמול הקניון, בשעות 01:00-22:00, הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם  המרקיד דן עייני.

 בבמה המרכזית של מכבים רעות, ברחבת הדשא של מרכז מכבי העולמי, ייערך מופע הצדעה לטלוויזיה הישראלית "מבט לישראל", בהשתתפות אחד הסמלים הגדולים של תכנית הדגל של הערוץ הראשון "זהו זה", מוני מושונוב, שיופיע ביחד עם הזמרת שרון חזיז. המופע המיוחד, שהופק לאירוע זה, כולל את להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות.

אירוע מסורתי נוסף שיתקיים גם השנה הוא אירוע שירה בציבור מסביב למדורה בגבעת הברושים, "שרים עצמאות" בהנחיית יוסי לב, ובהשתתפות חנן יובל, דורית ראובני ואורי הרפז.

מהעירייה נמסר כי עלות כל האמנים באירועים במכבים רעות תעמוד השנה על כ-130 אלף שקלים, כמו בשנה שעברה.

הבמה השלישית מתקיימת, כמיטב המסורת, במתחם האולפנה, עבור הציבור הדתי, ובה יופיע בשעה 21:00 הזמר אהרון רזאל, כאשר לאחר מכן תתקיים הרקדה בליווי ההרכב "נושאי הכלים".

 ראש העיר, חיים ביבס: "מדינת ישראל חוגגת עצמאות, וכמו בכל שנה אנחנו נציין את החג המאחד את כל אזרחי ישראל, עם אמנים מהשורה הראשונה בארץ. אירועי יום העצמאות תוכננו כך שכל אחד ואחת מהתושבים יוכלו ליהנות ממוסיקה ישראלית נהדרת, יחד עם הלהקות המקומיות שלנו, הלוקחות כל שנה חלק מרכזי באירועים. השנה הבאנו אמנים איכותיים גם עבור בני הנוער שלנו וגם עבור הציבור הדתי, על מנת שכולם יוכלו ליהנות ולבלות ביום העצמאות בעיר."

 חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ: "השתוללות מחירי הופעות האמנים המתרחשת בכל הארץ ביום העצמאות, ויצאה מזמן מפרופורציה, לא נמצאת אצלנו. אנחנו מביאים לעיר זמרים טובים ומוכרים מצד אחד, שייתנו אלטרנטיבת בילוי איכותית לתושבי העיר על מנת שלא ייסעו למקומות אחרים, אך מצד שני במחיר סביר ותקציב שפוי. אגף תרבות ואירועים מפיק השנה במות מושקעות ושמחות במיוחד, עם הפתעות ומטחי זיקוקים שיאירו את שמי העיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות