חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

אטרקציות מרכזיות בירושלים וסביבתה

 

יוצאים לטייל בירושלים? בירת ישראל מספקת למטייל ערב רב של אטרקציות מכל סוג: מוזיאונים, היסטוריה, שופינג ועוד מגוון נקודות חן טובות רבות. מתוך כל אלו בחרנו עבורכם מספר אטרקציות בעיר עצמה וכמה מחוצה לה, על מנת שתוכלו לטעום קצת ממה שמציע האזור שמחוץ לחומות בירת ישראל.

 

יוצאים לטייל בירושלים? בירת ישראל מספקת למטייל ערב רב של אטרקציות מכל סוג: מוזיאונים, היסטוריה, שופינג ועוד מגוון נקודות חן טובות רבות. מתוך כל אלו בחרנו עבורכם מספר אטרקציות בעיר עצמה וכמה מחוצה לה, על מנת שתוכלו לטעום קצת ממה שמציע האזור שמחוץ לחומות בירת ישראל.

מיני ישראל
פארק המיניאטורות המפורסם ביותר במדינה מציג אוסף גדול של מבנים מוכרים, מוקדי עניין, ארכיאולוגיה, היסטוריה ועוד, כאשר כולם בנויים כמודלים מיניאטוריים ששוחזרו בפירוט והשקעה רבה ומרשימה במיוחד. הפארק כול מעל ל350 מודלים כאלו ומתאים לביקור לכל המשפחה בכל הגילאים כאשר הוא מספק נקודת מבט מרהיבה על מדינת ישראל – בגובה הברכיים.

מגדלי עזריאלי, הכותל המערבי, הר החרמון, מצדה ועוד, כל אלו מחכים לכם בסיור בפארק מיני ישראל שמציע לכם את כל הטוב שיש לישראל להציע בחצי יום סיור. במקום מוקרן גם סרט תלת מימד מרהיב שמאפשר למבקרים את המשמעות העומדת מאחורי כל מודל בפארק.

שדרות ממילא
בשנת 2007 נפתחה לקהל הרחב שדרת החנויות ממילא שהפכה למוקד עניין מהחשובים בעיר, כאשר מייצגת את השילוב המופלא של חדש מול ישן, עתיק מול מודרני. שדרת החנויות משקיפה אל חומות העיר העתיקה ומגוון נופי העיר ומעוצבת בהשראת הבנייה הירושלמית המזוהה כל כך עם העיר. ומה תמצאו בשדרות ממילא? מגוון ענק של חנויות אופנה, הנעלה, תכשיטים, אלקטרוניקה, בתי קפה, מסעדות ואף מספר חנויות יוקרה של המותגים המובילים בעולם.  מעבר לחוויית השופינג, המתחם כולו מעוטר בעבודות אמנות רבות, פסלים שונים, דוכני מעצבים, מיצגים מתחלפים ומופעי רחוב לכל המשפחה.

תיאטרון החאן
מעבר להיותו של תיאטרון החאן מוקד להצגות ומופעים, מבנה התיאטרון עצמו והאזור המקיף אותו משמש אטרקציה בפני עצמה. מבנה התיאטרון העתיק עבר גלגולים רבים עד שהפך בשנות השישים לתיאטרון של ממש, הוא החל את דרכו כפונדק דרכים עבור עוברי אורח בתקופה העותומנית, כאשר החצר שלו שימשה לאחסון סחורות ולמנוחה עבור סוסים. בהמשך שימש כבית חרושת ליצור משי ואף תפקד כנגרייה בתקופת השלטון הבריטי, ואף כמחסן תחמושת ומחסן בירה ולאחר מכן ננטש. בשנת 1967 הוקם במקום התיאטרון שאנו מכירים כיום ובהמשך הוקמה החצר הרחבה והמזמינה שסביבו. במקום בית קפה ומסעדה, האזור שסביב התיאטרון וחצר המבנה משמשים כמוקד התכנסות עבור שוחרי תרבות מירושלים ומכל הארץ כולה. לכן גם אם לא באים להצגה, מומלץ ליהנות מכל מה שיש למתחם להציע.

מנזר השתקנים בלטרון
מנזר לטרון הנקרא גם מנזר השתקנים משמש אטרקציה נפלאה לעצירה ואף לפיקניק נעים. המבנה הוקם בשנת 1890 על ידי נזירים על חורבותיו של מבצר בצלבני שפעם בעת שלטון הצלבנים בארץ. הנזירים הנוצרים המתגוררים במקום מתאפיינים במיעוט בדיבור, בדרך חיים צמחונית ומתקיימים מעבודת חקלאות בשטחי המבצר והגבעה עליה הוא שוכן. בחצר המנזר מפוזר לו אוסף פריטים ארכיאולוגי מרשים מהאזור וההיסטוריה העשירה שלו. מתחם המנזר עטוף בגינות מטופחות ותוכלו לבקר גם בחנות המופעלת על ידי דיירי המקום בה מוכרים את היין המיוצר במקום ופריטי מזכרות שונים. מנזר השתקנים נמצא במרחק כ-40 דקות נסיעה ממרכז הבירה, תוכלו להגיע ולחזור בקלות לעיר על ידי השכרת רכב בירושלים או בנקודת המוצא ממנה אתם מגיעים.

רכבת הכותל
רכבת הכותל מספקת לנוסעים בה הזדמנות להכיר את העיר העתיקה לעומקה, חוויה מהנה ומעשירה לכל המשפחה הכוללת הסברים קוליים הפועלים בקרונות הרכבת, הזדמנות לצלם הרבה וכל זאת בישיבה ברכבת תיירים נעימה ונוחה. מסלול רכבת הכותל נפתח בשער יפו המהווה שער כניסה ראשי לעיר העתיקה, עובר בהמשך ברובע הארמני והיהודי ומגיע בסיום המסלול אל הכותל המערבי. מסלול הרכבת המלא נמשך כחצי שעה וההסברים הקוליים מוגשים ב-8 שפות שונות לנוחיות קהל המבקרים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות