חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחר, יום שני - יום ההתרמה הארצי של אקים

 

מחר ביום שני ה 27.3.2017 בשעות אחרה”צ יתקיים יום ההתרמה הארצי של עמותת אקים. גם בעיר מודיעין היקרה שלנו מאות בני נוער יפקדו את דלתותיכם ויעניינו אתכם בהתרמה זו

 

מחר ביום שני ה 27.3.2017 בשעות אחרה"צ יתקיים יום ההתרמה הארצי של עמותת אקים. גם בעיר מודיעין היקרה שלנו מאות בני נוער יפקדו את דלתותיכם ויעניינו אתכם בהתרמה זו. חשוב לציין כי אקים הארצית והסניפית פועלים במגוון תחומים למען קהילת הצרכים המיוחדים - החל מפנאי ועד לדיור תעסוקה ועוד..

יו"ר אקים מודיעין אלון טביב עם ראש העיר חיים ביבס

בשבוע שעבר אירח רה"ע חיים ביבס את יו"ר אקים מודיעין אלון טביב ובירך את הסניף בברכת הצלחה ליום ההתרמה והמשך פעילות מוצלחת לסניף הוותיק בעיר.

תגובת יו"ר אקים מודיעין אלון טביב (רו"ח) - באמצעות יום ההתרמה עשינו המון פעולות הסברה בבתי הספר בהן הצגנו את המשמעות של מתן הסבלנות לשונה, לחבק ולא להתרחק ושחברה חזקה היא חברה מכלילה. בני הנוער הקשיבו בקשב רב והסכימו במוטיבציה רבה לקחת חלק פעיל בפעילות ההתרמה ההתנדבותית. עתה אנו פונים לבני העיר מודיעין אנא פיתחו את הלב וחבקו את משפחות אקים, בזכות כספים שיותרמו, הסניף המקומי יוכל לממן ולסבסד פעילויות רבות כגון: קייטנות בחופשות, מסיבות ימי הולדת וחגים, פרוייקט חניכה ביתית, העצמת אחים והורים ועוד המון דברים טובים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות