חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שיפוץ לפני מכירה

 

כאשר אנחנו מעמידים נכס למכירה, כדאי מאוד להשקיע בשיפוץ של הנכס ולשדרג אותו באופן כזה שניתן יהיה לדרוש עבורו מחיר יקר יותר.

 

כל קונה פוטנציאלי מחפש תמיד לרכוש את הנכס הטוב ביותר אך במחיר הנוח ביותר. לכן הקונים תמיד ימצאו טעם לפגם בדירה ויאשימו את ההזנחה הקיימת בה ויבקשו הנחה במחיר בגלל השיפוץ הנדרש בדירה והעלויות הרבות הכרוכות בתהליכי השיפוץ הללו. כדי להתגבר על המשוכה, מומלץ מאוד להשקיע בדירה ולשפץ אותה על מנת לשדרג את מראה ואת המעמד שלה בעיני הקונה ובעקבות כך לזכות לתמורה הולמת עבור הדירה.

מתווכי דירות מייעצים – השקיעו בשיפוץ. זה ישתלם לכם!

מתווכי דירות רבים שמנסים לשדך בין קונים לבין רוכשים ממליצים תמיד הכינו את הדירה שלכם לפני שאתם מציגים אותה בפני רוכשים פוטנציאליים והציגו אותה באור הכי יפה ומחמיא שיכול להיות. כאשר תעשו זאת, תצליחו למכור את הדירה בסכום הרצוי מבחינתכם, אפילו אם יש לפעמים שימוש במשאית ביובית אל תהססו להכין את הרע לכך..

כדאי לשפץ את הדירה כולל את מערכות האינסטלציה במקרה ומדובר במערכת כושלת שגורמת לתקלות חוזרות ונשנות. אם תעשו זאת תוכלו לספר לרוכשים הפוטנציאליים כי הדירה עברה טיפול אינסטלציה מקיף על ידי אינסטלטור בתל אביב שבדק כי כל המערכות משוחררות. אין נזילות באף מוקד וכי מערכת משוכללת של מצלמות תרמיות בדקה את כל המערכת לצורך איתור נזילות סמויות והכול נמצא תקין לחלוטין. אנשים רבים שמתעניינים בדירה ישקלו במידה רבה הרבה יותר את ההצעה בחיוב היות וזוהי נקודת זכות חישובה מאוד עבור כל נכס.

מלבד התשתיות חשוב להשקיע בחידוש הדירה ובתיקון של כל הליקויים שלה. החלפת הריצוף, על אף העלות הגבוהה שעשויה להעלות הרבה  מאוד את הערך של הדירה. צביעה מחדש, החלפת דלתות, החלפה של הכלים הסניטריים וכו’ . כל אלו יכולים לעשות פלאות מהערך של הדירה.

אז נכון שמדובר בפרוצדורה לא כל כך קלה ולא ממש פשוטה והיא גם עולה הרבה מאוד כסף, אך כל מי שעשה את הדבר לא התאכזב. הדירה נמכרה במחיר מעולה ואף כיסה את כל הוצאות השיפוץ ואף מעבר לכך.

אז קבלו את ההמלצה ותיהנו מהתוצאות.

http://plumberteam.com/אינסטלטור-בתל-אביב/

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות