חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

יריד להנפקת תעודת זכאות ל”מחיר מטרה”

 

יריד הרשמה מיוחד, להנפקת תעודות זכאות לפרויקט ”מחיר מטרה” לדיור בר השגה בשדרות חשמונאים, יפתח בשבוע הבא בעיר למשך שלושה ימים.

 

יריד הרשמה מיוחד, להנפקת תעודות זכאות לפרויקט "מחיר מטרה" לדיור בר השגה בשדרות חשמונאים, יפתח בשבוע הבא בעיר למשך שלושה ימים.

היריד מיועד לראשונה למשפרי הדיור בעיר ולתושבים המוגדרים "חסרי דירה", שלא הצליחו להנפיק תעודת זכאות באמצעות אתר האינטרנט של משרד השיכון. נקודת ההרשמה תפעל במתחם "הגג האדום" שבכניסה לעיר ברחוב אדר 2 (מאחורי תחנת הדלק דור אלון), בין התאריכים 22-24.2.17, בימי רביעי וחמישי בין השעות 20:00-16:00 וביום שישי בין השעות 12:30-08:30.

את היריד מקיימת עיריית מודיעין מכבים רעות, באמצעות מרכז הצעירים, ביחד עם משרד הבינוי והשיכון וחברות מטעמה המנפיקות זכאות לזוגות צעירים העומדים בקריטריונים, וזאת על מנת לחסוך לתושבי העיר נסיעה למוקדי שירות בערים אחרות. המארגנים מדגישים כי לא מדובר בהרשמה להגרלות הדירות עצמן, אלא בהגשת הבקשה לזכאות למי שלא הצליח להנפיק תעודה באמצעות אתר האינטרנט של משרד השיכון עד היום. מי שיש בידו תעודה בתוקף אינו צריך להגיע ליריד הרישום.

בעירייה מציינים כי בימים אלה נחתמים היתרי הבנייה לפרויקטים של דיור בר השגה בעיר, ובחודש הבא ייצאו לדרך ההגרלות הראשונות לדירות, אז גם תצא הודעה נפרדת על פתיחתן.

ביריד ההרשמה ימתינו לזוגות הצעירים נציגי שירות של חברות ההרשמה, מטעם משרד הבינוי והשיכון, שיסייעו וייתנו מענה לכל שאלה ולכל בעיה, על מנת שתושבי העיר יהיו ערוכים ומוכנים לפתיחת ההגרלות. מומלץ להזמין תור מראש באמצעות מוקדי החברות או באתרי האינטרנט שלהן (יש לציין יריד הרשמה מודיעין): אלונים 2850*, מילגם 6078*, עמידר 6266*. עלות הנפקת תעודת זכאות היא 240 שקלים.

ביריד ההרשמה יכנסו לראשונה משפרי הדיור למעגל המשתתפים בדיור בר השגה. תעודת זכאות למשפר דיור לא ניתן היה להפיק באתר האינטרנט, ובאמצעות יריד ההרשמה יוכלו בעלי דירות המעוניינים לעבור לדירה גדולה יותר לקחת חלק גם כן בהגרלה. משפר דיור מוגדר כ"יחיד מעל גיל 35 או תא משפחתי בכל גיל וברשותם דירה אחת במהלך 10 השנים האחרונות אותה הם מתחייבים למכור 12 חודשים מקבלת אישור אכלוס (טופס 4) בדירת מחיר מטרה, או שהייתה בבעלותם דירת מגורים יחידה ב-10 השנים שקדמו לרכישת דירת מחיר מטרה". אין משמעות להכנסה חודשית או לשירות צבאי ולאומי בזכאות. מי שיש בידו יותר מדירה אחת אינו יכול להיות זכאי ולהיחשב משפר דיור.

בנוסף לפרויקט "מחיר מטרה" בשדרות חשמונאים, בעוד מספר חודשים תיפתח ההגרלה האחרונה של "מחיר למשתכן", במתכונת הישנה, בשכונת הציפורים. זו למעשה ההגרלה האחרונה של דיור למשתכן בשכונה זו, כאשר עד היום נערכו ארבע מתוך חמש ההגרלות. במתכונת הישנה מוצעות 39 דירות מוזלות הנבנות על ידי חברת זילברמניץ. מדובר בדירות בנות שלושה חדרים בגודל של 85 מ"ר, שיימכרו במחיר של 785 אלף שקלים. כל מי שהנפיק תעודת זכאות במתכונת הישנה, בכנס ההסברה הראשון של העירייה בחודש מרץ 2015 או באופן עצמאי, ופג תוקפה עד תאריך 1.8.2016 יוכל להאריך את התעודה באופן אוטומטי באתר משרד הבינוי והשיכון או ביריד ההרשמה. תעודה במתכונת הישנה, למי שעומד בקריטריונים, תקנה אפשרות להשתתפות גם ב"מחיר מטרה" בשדרות חשמונאים וגם ב"דיור למשתכן" בשכונת הציפורים. באתר העירייה מפורטים כל המסלולים, הקריטריונים והמסמכים הנדרשים על מנת להנפיק תעודת זכאות.

 

ראש העיר, חיים ביבס: "פרויקט מחיר מטרה בשדרות חשמונאים מהווה בשורה משמעותית ל-524 משפחות ולצעירים, שיכולים לזכות באפשרות לרכישת דירה בעלות הנמוכה בכחצי מיליון שקלים ממחירי השוק כיום. הפרויקט מאפשר לתושבים רבים, ובהם משפחות וזוגות צעירים, לבנות את ביתם ועתידם כאן איתנו. אני מזמין את כל מי שעומד בתנאי הזכאות להשתתף בהגרלות, ואת מי שעדיין לא הנפיק את תעודת הזכאות, לנצל את היריד להנפקתה."

 

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "יריד ההרשמה מיועד לשלוש קבוצות אנשים עיקריות: קבוצה ראשונה של חסרי דירה שלא הצליחו להנפיק תעודת זכאות באמצעות אתר האינטרנט של משרד השיכון, קבוצה שנייה של משפרי דיור שיכולים להנפיק תעודת זכאות רק בהגעה פיזית למקום, וקבוצה שלישית של אנשים שעומדים בקריטריונים לזכאות גם במתכונת הישנה בשכונת הציפורים וגם במחיר מטרה בשדרות חשמונאים.

אני יודע שהבירוקרטיה לא פשוטה ואנחנו מקיימים את הרישום בעיר כדי לעשות סדר ולסייע לזוגות הצעירים בתוך כל השאלות והמידע. לכן, אני מציע לכל מי שלא הסדיר את מעמדו, ואין בידיו תעודת זכאות וכמובן שעומד בקריטריונים, להגיע ליריד ההרשמה ולהיות מוכן לקראת ההגרלות שייפתחו בחודש הבא."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות