חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין מתרחקת מהפלייאוף 

 

עירוני מודיעין פספסה הזדמנות להתקרב למקום שמוביל לפלייאוף עם תיקו מאופס מול אילת, אך העמיתה מהכדורסל - עוצמה מודיעין לא עוצרת בדרך לעליה

 

עירוני מודיעין ארחה בסופ"ש (ו’) את בני אילת מהתחתית במטרה לחזור למסלול הנצחונות, ובעיקר לשמור על קשר עין מהמקום החמישי שמוביל לפלייאוף. בפועל חניכיו של דני רודיטי סיימו בתיקו 0:0 מאכזב. מדובר היה במשחק שפתח את הסיבוב השני בליגה ב’ דרום ב’, ואחרי 16 מחזורים מדורגת מודיעין עדיין
במקום השביעי עם 21 נקודות, שש פחות מצעירי רהט, שנוצחה במפתיע ע"י מכבי ב"ש. רודיטי ערך שני שינויי משמעותיים בהרכב כשאביעד דנן חזר להרכב אחרי השעיה ארוכה, יחד עם בן חזות שפתח על חשבונו של בן בכור הפצוע. המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה קלה של האורחים מאילת שאף סיכנו את שוערו של יוגב בן נון. בחצי השני האורחים נסוגו, ודני רודיטי ביצע שלושה חילופים כשהכניס את רוי סיטבון, נועם מזרחי ויוני זכריה. המקומיים לחצו על על שערו של ליאב לוי האורח, אולם 
לא השכילו לכבוש. במחזור הקרוב  (ו’) תארח עירוני מודיעין את אחת הקבוצות החזקות בליגה, אם לא החזקה ביותר, א.ס. נורדיה, שמתמודדת על העליה יחד עם מכבי קרית מלאכי.אולי במשחק כזה תתעלה עירוני מודיעין ותצליח למצות את הפוטנציאל הרב שטמון בה. מאמן הקבוצה, דני רודיטי, ניסה להסביר את אובדן שתי הנקודות החשובות: "אכן פספוס, זה בהחלט היה משחק שהיינו יכולים לנצח. שוב אנחנו מחמיצים יותר מדי". 
יש לך הסבר להחמצות, אולי זה לחץ?
"אני לא מוצא סיבה ללחץ כלשהו. עברו עלינו ימים יפים. לא יודע אם אפשר לומר את זה, אבל אולי זה פשוט חוסר מזל".
ביצעת לא מעט שינויים וחילופים
"החילופים בחצי השני אכן תרמו, היינו דומיננטיים יותר. הגענו למצבי הבקעה בטוחים שלא ניצלנו".
 
המשחק הקרוב מול נורדיה זו כבר אופרה אחרת
"זה משחק שמדבר בעד עצמו, ההכנה המקצועית לא משתנה. השחקנים יודעים להכין את עצמם מנטלית באופן טבעי למשחק גדול שכזה".
 
כדורסל - עוצמה מודיעין לא עוצרת בדרך לעליה
חניכיו של אשר חגי התעללו בקורבן נוסף במסגרת מאמציהם לעלות לליגה א’. עוצמה מודיעין הביסה ללא רחם את הפועל קרית עקרון 101:68 והיא כבר עם שמונה נצחונות ללא אף הפסד.
השבוע (ד’) תפגוש עוצמה את הפועל מודיעין/אורן לסוג של דרבי מעניין. מודיעין/אורן מדורגת שלישית עם שישה נצחונות.
מאמן הקבוצה חגי אשר בטוח בכוחה של קבוצתו, ולא רואה שמישהו יכול לעצור את הקבוצה בדרך לעליה, אולם גם הוא מבין שמול מודיעין/ אורן צפוי משחק שקול יותר.
 
נצחון גם בילדים

קבוצת ילדים ב’ של המאמן דביר שיינגורטן הם תלמידי כיתה ז’, שגם משחקים בפרויקט של תיכון עירוני א’ בשיתוף עם מועדון כדורסל עוצמה מודיעין.

המאמן, דביר שיינגורטן, מדווח כי העונה יש שלוש קבוצות חזקות בליגה. "את רחובות ניצחנו בחוץ, ובראשון הפסדנו בבית העונה  את ההפסד היחיד."

הוא מציין כי מדובר בקבוצה חזקה, מאד פיזית, עם שחקנים מאד מהירים, והשבוע השחקנים פגשו בבית את ראשון לציון סביון.

"הגענו למשחק בהרכב מלא.את הרבע הראשון פתחו איתי מלץ, שחר אלבז, איתי חלק, עידו יהודאי, רועי נוימן. שלטנו במשחק מההתחלה, והגענו לתוצאה של  14-2.הרבע נגמר כשהשעון הראה 25-15. ברבע השני המשכנו לשחק מהר, שמרנו חזק, סגרנו טוב ויצאנו מהר להתקפה. שיניתי את הרכב השחקנים, כדי לאפשר לכולם זמן על המגרש.פתחנו את המחצית כשאיתי חלק וחיליק גוטייה בלטו ברבע הזה, ויצאו להגנה טובה. רועי גזית גם נתן הגנה טובה מאד. שחר אלבז ונתנאל ויינר הצטיינו בהובלת כדור. עידו יהודאי (חמודי) קלע סל ועבירה בשנייה האחרונה של המחצית. התוצאה במחצית הייתה 41-25 לטובתנו. הנחיתי את הקבוצה לשמור על ריכוז ולהמשיך את הכדורסל שאנחנו רגילים, ופתחנו את הרבע השלישי עם נטע הכהן, חיליק גוטייה, תומר פלד, נתנאל ויינר ורועי גזית.

הם הפגינו לחץ חזק על הכדור, יציאה למתפרצות וקליעה של סלים קלים.הרבע הסתיים בתוצאה 60-42. את הרבע הרביעי פתחו עידו מנצ’ל, אלעד קורלי, רועי מרלי, רועי סנקר ורועי צור, שנתנו משחק הגנה מטורף. השחקנים הפגינו משחק קבוצתי, הגנה חזקה, ואני מאד גאה בהם. המשחק הסתיים בתוצאה 74-51".

השחקנים יואב קריגר, קורן זלצבורג, טל עוז ושחר ארז לא שיחקו, אבל עודדו את הקבוצה מהספסל, לכל אורך המשחק.

קלעים: תומר פלד 20 נקודות 5 חטיפות, איתי מלץ 2 נקודות, 8 כדור חוזר, 8 אסיסטים, עידו יהודאי 8 נקודות, שחר אלבז 10 נקודות, 10 כדור חוזר, חיליק גוטיה 8 נקודות, רועי סנקר 5 נקודות, נטע הכהן 8 נקודות, רועי גזית 8 נקודות, עידו מנצ’ל 4 נקודות, רועי נוימן 2 נקודות, איתי חלק 4 נקודות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות