חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ לתאריך 23 – 29 בדצמבר 2016  

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.  הורוסקופ לתאריך 23 – 29 בדצמבר 2016 

 

      טלה

ימי החג הם הזדמנות לחופשה, לפעילות יוצרת וחברתית, לבילויי החג ולפעילות הקשורה לדור הצעיר במשפחה. הירח החדש לקראת יום חמישי עשוי להעיד כי תיאלצו להשקיע מאמצים בנושאים מקצועיים. תרגישו שמוטלת עליכם אחריות רבה ושהציפיות מכם גבוהות. חשוב שלא תניחו ללחצים להוציא אתכם משלוותכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

שור

הירח החדש לקראת המחצית השנייה של השבוע מדגישה ענייני נסיעות, או  קידום האינטרסים שלכם. תשובו לעצמכם וכוחותיכם יתחדשו. שיטוט באינטרנט ומגעים בעלי אופי אתגרי אך בונה יועילו לכם. אתם נכנסים בהדרגה לתהליך של שינוי מהותי בחשיבה, כיוון רוחני ולעיתים פסיכולוגי. בתחום המקצועי נראה שנסגר פרק ועומד להתחיל פרק חשוב לא פחות ממנו.

 

תאומים

התאומים לא אוהבים את "תקופת הקור" של מזל גדי. הם מתכנסים, מופנמים, מצוברחים וסובלים הכי הרבה מתופעות החורף הקרות, ומפתחים עקב כך רגישויות בריאותיות פסיכוסומטיות ואחרות. זוהי תקופה כל כך תובענית, שלעיתים תפקפקו ביכולתכם להתמודד בה. זמן איכות שאתם מבלים עם בני משפחה אהובים עשוי לסייע להרגשתכם. ארגנו בילוי עם חברים ובני משפחה.

 

סרטן

הירח החדש מול מזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע מחזיר אתכם לפוקוס לאחר חודש מלחיץ ומתיש. גובר הרצון להשיג יותר עצמאות ושליטה ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות. ימי החג  הם הזדמנות לחופשה, לפעילות יוצרת, לבילויי החג ולפעילות הקשורה לדור הצעיר במשפחה שיש בה כיף והנאות. ימי החג מושכים אתכם לאווירה שיש בה כיף והנאות. ארגנו בילוי עם חברים ובני משפחה.

 

אריה

ימי חג החנוכה יעברו על רבים מביניכם בנעימים, כשסביבכם יש חברה שאתם נהנים ממנה ומרגישים איתה בנוח. אתם זקוקים לאוויר הפתוח ולאנשים סביבכם. צעירים, ילדים ובילויים יביאו איתם משב רוח מרענן. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עד ה- 19 בינואר עשוי להעיד כי ענייני כספים עשויים להיות רגישים, במיוחד לקראת המחצית השנייה של השבוע.

 

בתולה

מיקום הכוכבים במזל גדי עשוי להיטיב עם רבים מכם. אתם עשויים להיכנס לכמה שבועות של התנסות מבורכת והליכה בדרך ממוקדת, ותהיו עסוקים בקידום פרויקטים בעלי עוצמה שעשויים בהחלט לשדרג את מצבכם. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. מצד שני, שימו לב לנסיגת כוכבכם מרקורי עד 8 בינואר. היו מרוכזים וממוקדים.

 

מאזניים

את חג החנוכה מומלץ לבלות עם אנשים מפרגנים ופתוחים, ולהתרחק מאנשים לחוצים. הבודדים שביניכם ואלה שלא חוגגים, עלולים להיכנס למצבי רוח טעונים. הימנעו מעימות כוחני עם אחד האנשים הסובבים אתכם. עם זאת, המישור החברתי ואווירת החג תיטיב עם אלה שישכילו לשמור על רעננות וגיוון. פעילות מרעננת, המלווה בקשרי ידידות איכותיים, תצבע את חייכם בצבעים מבטיחים.

 

 

עקרב

בהשפעת הירח החדש לקראת המחצית השנייה של השבוע תוכלו לקדם פרויקט חשוב, שבו תידרשו לגלות מחויבות ונכונות להשקיע. חשוב גם שתגלו יוזמה ומנהיגות. שימו לב: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. ענייני הלב והסקס עשויים להיות מודגשים.

 

קשת

בימי סוף השבוע ותחילתו יש לכם נטייה לעומסים והתוצאות עלולות להתבטא בעייפות ובאובדן אנרגיות. חשוב לכן שתמצאו זמן גם למנוחה והתרגעות שדרושות לכם עכשיו יותר מתמיד. שני-שלישי: מיקום הירח במזלכם עשוי לחזק אתכם. המחצית השנייה של השבוע: ענייני כספים עשויים להיות מודגשים. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי מצפה מכם להיות ערים להוצאות עודפות. 

 

גדי

חג החנוכה אהוב עליכם ותמצאו סיבות טובות ליהנות באירועים משפחתיים. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע, אבל אין כל מקום לדאגה. ראש חודש במזלכם לקראת רביעי-חמישי פותח עבורכם תקופה חדשה. עם זאת, סגלו זהירות בדרכים. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עד 8 בינואר, מצפה מכם להיות מרוכזים ומציאותיים.

 

דלי

השבוע ישפיע לטובה על הלך הרוח, אז תקרינו את הקסם האוורירי שלכם, ותרבו לשהות בחוץ ולהיפגש עם החבר’ה. ראש חודש לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי להתאפיין באנרגיה נמוכה, עייפות, חוסר מרץ ותחושת אי ודאות שמקשה עליכם. זהירות: עליכם להיות דרוכים וערניים ביותר בענייני כספים והשקעות. שימרו על דיסקרטיות כדי למנוע ניגוד אינטרסים.

 

דגים

ראש חודש לקראת המחצית השנייה של השבוע עשוי לפתוח עבורכם תקופה הישגית. שינויים משמעותיים עומדים להתרחש בחייכם והחודש הקרוב יקבע את טיבם ואת עוצמתם. שאיפותיכם המקצועיות עומדות על הפרק, והן יושפעו מאוד מהמפנה העוצמתי שיתרחש החודש. הפן החברתי (וגם הסקסי) תופס תאוצה השבוע שכדאי להכניס אותו אל הפרופורציות הנכונות או בפשטות, להימנע מאשליות.

 

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות