חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מערך שבילי האופניים בעיר מתרחב

 

בשבועות הקרובים יחלו העבודות להקמת שביל אופניים בדרך יאיר פרג, כך עדכנה השבוע עיריית מודיעין מכבים רעות. שביל זה, שאורכו יהיה כ-2.5 ק”מ, יתחיל בצומת מכבים רעות, במפגש עם כביש 443 ויגיע עד לכיכר של המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין.

 

בשבועות הקרובים יחלו העבודות להקמת שביל אופניים בדרך יאיר פרג, כך עדכנה השבוע עיריית מודיעין מכבים רעות. שביל זה, שאורכו יהיה כ-2.5 ק"מ, יתחיל בצומת מכבים רעות, במפגש עם כביש 443 ויגיע עד לכיכר של המסלול הצפוני של שדרות מנחם בגין. שביל אופניים זה ייסלל לצד המדרכה, רוחבו יהיה 2.5 מטרים והוא יאפשר תנועת רוכבי אופניים דו סטרית.

שביל זה מצטרף למערך שלם של שבילי אופניים נוספים שקיימים ברחבי העיר, שאורכם המצטבר הוא כ-40 ק"מ. כזכור, לאחרונה אישרה מועצת העיר את התקציב להקמת שביל אופניים בשדרות המכבים, שביל שיחבר בין מכבים לדרך יאיר פרג. אורכו של השביל יהיה כ-720 מטרים, ויחד עם השביל החדש ביאיר פרג, הוא יאפשר רכיבה רצופה ממכבים לאזורים שונים ברחבי העיר. שביל אופניים נוסף, שנמצא לקראת סיום עבודות התכנון ועתיד להיסלל בקרוב הוא שביל האופניים שיתחיל במפגש הרחובות זכריה הנביא ושדרות החשמונאים (סמוך לתחנת הדלק דור-אלון) וימשיך בעמק האלה עד למגרש הכדורגל החדש.

שבילי האופניים בעיר נסללים במסגרת תכנית האב לתנועת האופניים, אשר יוצרת מערך שלם וקישור בין השכונות השונות לפארקים ולשטחים הפתוחים והיערות. השבילים מיועדים לסוגי רכיבה שונים: תנועה ברמה השכונתית, הבין שכונתית, והעירונית לצד מעבר לאזורי התעסוקה והמלאכה ולשטחים הפתוחים כפעילות פנאי נופש וספורט. על פי תכנית האב ליצירת מסלולי האופניים, העירייה ביצעה ותבצע את השבילים כך שנקודת המפגש של כולם תהיה כיכר התחבורה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות