חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כיצד נמצא קבלן שיפוצים בעיר מודיעין?

 

מתגוררים בעיר מודיעין ומחפשים אחר קבלן אשר יבצע שיפוץ לביתכם במחירים סבירים, שיעמוד בזמנים והכי חשוב שיהיה אמין, מקצועי ואדיב אליכם? חברת טופ שיפוצים כתבה מאמר שלם על הדרכים והשיטות למציאת קבלן שיפוצים מקצועי ואיכותי במודיעין והסביבה.

 

מתגוררים בעיר מודיעין ומחפשים אחר קבלן אשר יבצע שיפוץ לביתכם במחירים סבירים, שיעמוד בזמנים והכי חשוב שיהיה אמין, מקצועי ואדיב אליכם? חברת טופ שיפוצים כתבה מאמר שלם על הדרכים והשיטות למציאת קבלן שיפוצים מקצועי ואיכותי במודיעין והסביבה.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים בקבלן במודיעין?

הדבר הראשון שנבדוק כמובן לפני שאנו מזמינים ויוצרים קשר עם הקבלן, זה האם הוא מעניק שירות בעיר מודיעין ואם הוא מהאזור בכלל? אז באמצעות חיפוש פשוט בגוגל של המילה "שיפוצים במודיעין" נקבל תשובות לשאלתנו ונמצא אנשי מקצועי רבים הפועלים ומעניקים שירות במודיעין וסביבתה. טופ שיפוצים פועלים בפריסה ארצית ותוכלו להזמין קבלן שיפוצים במודיעין מהאתר שלנו. מיד לאחר הפניה תקבלו עד 3  הצעות מחיר ותוכלו לבצע השוואת מחירים בין הקבלנים השונים מהעיר.

עניין החוזה הוא החשוב ביותר

זה לא סוד שחוזה מול קבלן המבצע שיפוץ לדירות ובתים הוא בין הדברים החשובים ביותר. אנו לא ממליצים להוריד חוזה בסיסי וסטנדרטי מהאינטרנט וגם לא לחתום באופן ישיר על חוזה שהקבלן מספק לכם. כדאי מאוד לבדוק היטב את החוזה, להוסיף סעיפים אשר מגנים עליכם – הצרכנים, מפני הקבלן, בכל הנוגע אל תשלום, עמידה בזמנים, טיב החומרים, ביטוחים ועוד סעיפים רבים שיכולים לעזור לכם במקרה של אי שביעות מעבודת קבלן השיפוצים.

השוואת מחירים, זו לא מילה גסה

קיימים המון קבלני שיפוצים במודיעין והסביבה, כולם דורשים מחירים שונים ומגוונים וחלקם זולים משמעותית בעוד אחרים יקרים מאוד. על מנת לדעת מהו טווח המחירים ההגיוני לשיפוץ דירה, עליכם לבצע מחקר מעמיק, בין אם זה קריאת מחירונים באתרי אינטרנט, בדיקה של כמה קבלני שיפוצים וקבלה של הצעות מחיר שונות והתייעצות עם מכרים וחברים שביצעו לא מזמן שיפוץ גם הם.

למה חשוב שלקבלן יהיה ביטוח?

ביטוח לשיפוץ דירה, ביטוח חבות מעבידים וביטוח צד ג’ – כולם חשובים באותה המידה. כל קבלן שיפוצים  יודע כי הוא מחויב על פי חוק להיות בעל ביטוח מעבידים, פן תקרה תאונה כלשהי לעובדיו במהלך העבודה. מעבר לכך, אתם בתור הלקוחות צריכים לגבות את עצמכם ולבצע ביטוח לדירה כאשר היא במהלך השיפוץ, כולל ביטוח צד ג’ למקרים בהם הקבלן עושה נזק לבניין או לרכוש בדירה. שדרוג הביטוח הקיים הוא לא יקר כלל ומהווה צעד חשוב בהגנה על כספכם ורכושכם, אל תפספסו זאת.

כמה מילים לסיכום

בחירה של קבלן שיפוצים במודיעין ובכל עיר, היא דבר שאינו פשוט – רצוי לבצע מחקר מעמיק ולבחור רק קבלנים בעלי המלצות וחוות דעת טובות, בין אם זה מחברים או ברשת האינטרנט, השוואת מחירים חובה, לא רק בעת שיפוץ ביתכם אלא בכל דבר בחיים, קחו זאת לתשומת לבכם וכמובן שחוזה וביטוח יקנו לכם שקט נפשי בעבור כמה דקות של השקעה וכמה שקלים בודדים. שיהיה לכם שיפוץ מוצלח – מאת חברת טופ שיפוצים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות