חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מה חשוב לדעת על השתלת שיער

 

רבים מהאנשים שמגלים שהשיער שלהם אינו מלא כבעבר, לוקחים לעצמם פרק זמן עד שהם מחליטים להרפות ולעבור למראה של גלח נקי, ולו כי לא נעים להם הלוק החדש שכולל קרחות חלקיות

 

רבים מהאנשים שמגלים שהשיער שלהם אינו מלא כבעבר, לוקחים לעצמם פרק זמן עד שהם מחליטים להרפות ולעבור למראה של גלח נקי, ולו כי לא נעים להם הלוק החדש שכולל קרחות חלקיות. עם זאת, אין להשלים עם כך, ולו כי כל שיש לעשות זה לקבל החלטה ולהשקיע כמה שעות, כך שכבר בתום הליך ההשתלה, ניתן יהיה לחזור להחזיק בראש מלא בשיער. במה מדובר? ובכן מדובר בהליך השתלת שיער. נשמע מעניין? גם אתם מבקשים לדעת מה חשוב לדעת על השתלת שיער בטרם יוצאים לדרך? ובכן המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם- מוזמנים להמשיך לקרוא.

ליהנות מתקופה חדשה

ראשית נציין שראוי לעבור את התהליך לאחר שההתקרחות הגיעה למצב קיצון, וזאת כיוון שכך ניתן ע"י טיפול יחיד לטפל בכל האזורים. כמו כן נציין שאם פעם היה ניתן להבחין מי עבר השתלת שיער, הרי שכיום המשימה יותר קשה, לפחות כל עוד עוברים את התהליך אצל ד"ר שלום שאלתיאל- ממייסדי וממובילי השיטה החדשה בארץ. על כן מרגיע לדעת שמי שאינו מכיר אתכם לא ינחש שעברתם את ההליך, וגם אתם המטופלים תזכו לשכוח מכך במהרה, ולו כיוון שההליך אינו כואב ואף אינו משאיר צלקות. מכאן שבתום תקופה קצרה ניתן לשכוח מהתקופה בה הייתם קרחים, וניתן להתחיל ליהנות מתקופה חדשה ומלאת שיער.

לקבלת פרטים בנושא השתלת שיער לחצו ד"ר שלום שאלתיאל

תיאום ציפיות

בטרם ניגשים לעבור הליך השתלת שיער, רצוי לעשות תיאום ציפיות, וזאת על מנת ששני הצדדים ייצאו מסופקים. כמו כן חשוב בשלב זה להבהיר איזה מראה נכון לאנשים מבוגרים ואיזה מראה נכון עבור אנשים יותר צעירים, כך שהתוצאה תימנע מלהיראות יומרנית יחסית לגיל, ומכאן שתצא יותר משכנעת ומציאותית.

צמיחה מחודשת

כיום ע"י השיטה החדשה, ניתן לקחת שיערות מאזור יחסית צפוף ולהעביר אותן לאזור שסובל מהתקרחות. כמו כן אין לדאוג למקום ממנו "מלווים את השיער", וזאת כי באותו אזור נשמרת התכונה הגנטית שנוגעת להתחדשות. בנוסף נציין שהתכונה להתחדש מועברת גם עבור המקום בו משתילים את השיער, ועל כן מעתה לאחר נשירה משנית מאזור ההשתלה, ניתן לדעת שהשיער ייצמח מחדש.

הרדמה מקומית

מי שחושש מההליך, ישמח לגלות שמדובר בהרדמה מקומית, מכאן שניתן בתום זמן קצר לצאת עם ראש מלא שיער וזאת מבלי לחוש בתהליך. בנוסף חשוב לדעת שגם הליך הריפוי הסופי כמעט ובלתי מורגש, כאשר לכול היותר ניתן לחוש מעין תחושת גרד קלה - הליך שלרוב מגיע לסופו בתום 48 שעות.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לבקר באתר של ד"ר שלום שאלתיאל ממייסדי השתלת שיער בישראל לאתר http://www.drshaltiel.com

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות