חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

איך אומרים בסינית - ברוכים הבאים

 

אורחים מעניינים הגיעו לאחרונה לביקור בבית ספר ”רעים”. היו אלה חברי משלחת סינית שהגיעו ללמוד על מערכת החינוך הישראלית מתוך מטרה ליישם בסין חלק משיטות העבודה והלימוד הנעשות בבתי הספר בארץ.

 

הבחירה לבקר דווקא ב"רעים" לא הייתה מקרית, ונעשתה מאחר ובבית הספר לומדים תלמידי כיתות ד’-ה’ את השפה הסינית. במהלך הביקור זכו התלמידים אף ליישם את שלמדו בכתה ולשוחח עם חברי המשלחת, שהתרגשו לשמוע ברכה בשפת האם שלהם. הביקור, אותו הובילה המנהלת, גילה בר-לב, יחד עם סגניתה, לימור טמיר-כהן, החל בהצגת בית הספר בפני האורחים, הרצאה שהועברה על ידי התלמידים שלומדים סינית, אשר סיפרו על מערך הלימודים בבית הספר, המשלב לימודים עיוניים, לימודי העשרה ופעילויות חברתיות.

בין השאר הוצגו בפני חברי המשלחת המקהלה הבית ספרית, שקיבלה את פני האורחים במחרוזת שירים, ונבחרת הרובוטיקה של בית הספר, שהציגה את הפרויקט החדש עליו היא עובדת לקראת תחרות. כמו כן, במהלך הביקור נכנסו חברי המשלחת לשיעור מתמטיקה באחת מהכיתות, על מנת לראות מערך שיעור מתוקשב וכיצד המורה מעבירה שיעור בעזרת הלוח החכם. בר-לב ציינה בפני האורחים את החשיבות שבגיוון דרכי ההוראה ובניהול תהליכי הוראה, למידה והערכה המותאמים למאה ה-21. האורחים מסין, שהתרשמו מאוד מהביקור, שוחחו ארוכות עם המנהלת על שגרת הלימודים בבית הספר והסבירו כי בסין מוקירים ומעריכים מאוד את ההצלחה והחדשנות הישראלית, המשפיעים על העולם כולו, וזאת מתוך הבנה שמערכת החינוך הינה התשתית והיסוד בדרכו של כל ממציא ישראלי. הם הוסיפו כי מטרת ביקורם הייתה ללמוד מהמקור כיצד פועלת מערכת החינוך הישראלית.

בתום הביקור הודו האורחים שהגיעו מסין הרחוקה לתלמידים ולצוות בית הספר על האירוח החם ואמרו כי אין ספק שהילדים שהם פגשו  יגדלו ויהיו מובילים בתחומים בהם יבחרו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות