חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הארגון הישראלי לפינוי דירה

 

הארגון הישראלי לפינוי דירה הוא הכתובת המתאימה והנכונה לפנות אליה במצב של אגרנות כפייתית וצורך בפינוי של דירה עבור אגרן כפייתי.

 

  השירות מציע את מכלול השירותים המתאימים במצב זה, ועובד בשיתוף פעולה מלא עם גורמים נוספים שיכולים לסייע לאגרן להבין את המצוקה שלו, להבין ממה היא נובעת ולמה הוא פועל בשיטה של אגרנות, לחקור לעומק את הגורמים המשפיעים עליו וכמובן למצוא את הדרך שמתאימה ביותר כדי לסייע לו להילחם בתופעה, להתמודד איתה ולא להמשיך לאגור חפצים שאין לו שום שימוש בהם ועלולים, ביום מן הימים, לסכן אותו בעת שהוא שוהה בבית שלו.

מי שאינו מכיר את תופעת האגרנות הכפייתית עול לחשוב שאין מדובר בעניין רציני, אך בפועל ההיפך הוא הנכון. כאשר אדם אוגר ולוקח לחיקו כל פריט או כל דבר שהוא רוצה - הוא מגיע למצב שהוא אוסף חפצים מן הרחוב, מבלי לבדוק מה המצב שלהם והאם הם יכולים להיות שמישים עבורו. החפצים מונחים בבית, כאבן שאין לה הופכין וללא כל שימוש. לאחר זמן מסוים עלול הבית כולו להיות מלא עד אפס מקום בחפצים - על מדפים, בכל הארונות ואפילו על שולחנות, ספות או מיטות. במקרים קיצוניים במיוחד אי אפשר יהיה לזוז בבית מרוב עומס של חפצים והשהייה בבית תהיה מסוכנת מאד.

הארגון הישראלי לפינוי דירה

על מנת לפנות את הדירה של מי שנחשב לאגרן כפייתי יש צורך בתכנית עבודה מסודרת ובצוות עובדים אשר מבין את המצב, יכול להיות סימפטי ומכיל עבור הלקוח והתחושות שלבטח הוא חש ולקחת בחשבון שלא בהכרח יהיה מדובר במשימה שמתחילים ומסיימים על פי לוח זמנים מוגדר מראש. ישנם הרבה דברים שעלולים לעכב את העבודה וחשוב מאד לפעול בתיאום מוחלט עם הלקוח או מי מטעמו. כך או אחרת יגיעו העובדים של הארגון תמיד בזמן, יתנהגו באדיבות כלפי הלקוח והשכנים ויעשו את חלקם על הצד הטוב ביותר תוך הפרעה מינימלית וכמה שפחות חוסר נוחות לשכנים וללקוח.

הארגון הישראלי פינוי דירה פועל תחת כל האישורים והרישיונות הדרושים בתחום של הובלה וסילוק חפצים כבדים ורהיטים ויש לו אישור להטמין רהיטים כאלה באתרי הטמנה מורשים ומוסדרים, מה שאין בידיו של כל עסק. זו החשיבות של ביצוע המשימה על ידי הארגון הישראלי לפינוי דירה - הידיעה שכל הפעולות תבוצענה במסגרת החוק ועל ידי עובדים מקצועיים, מנוסים וישרים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות