חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

סוגי הגדלת חזה בישראל 2016

 

כשמדברים על סוגי הגדלת חזה למעשה מדברים על סוגי השתלים המשמשים לצורך הגדלת החזה. כיום אין עוד שיטה אשר מאפשרת לבצע הגדלת חזה באופן קבוע מלבד שתלים

 

כשמדברים על סוגי הגדלת חזה למעשה מדברים על סוגי השתלים המשמשים לצורך הגדלת החזה. כיום אין עוד שיטה אשר מאפשרת לבצע הגדלת חזה באופן קבוע מלבד שתלים. ישנה שיטה אחרת המאפשרת הגדלה של החזה ללא שתלים, אך באופן זמני בלבד, באמצעות הזרקה של שומן עצמי. שומן אשר בסופו של דבר נספג בגוף והחזה חוזר למראה הטבעי שלו.

לכן, אם את רוצה לדעת אילו סוגי שתלים המשמשים לצורך ניתוח הגדלת חזה יפה ניתן למצוא היום, בישראל של שנת 2016, קראי את המאמר עד תומו ותקבלי את כל המידע הדרוש לך.

מהם ההבדלים בין השתלים השונים?

ההבדלים בין השתלים השונים כוללים לא רק הבדלים ביצרן אשר יצר את השתלים הללו, אלא גם בתכונות של השתלים, תכונות אשר בסופו של דבר ישפיעו על המראה של החזה בסיום הניתוח, ההרגשה והאיכות של התוצאה.

ההבדלים העיקריים בין שתלי הגדלת חזה הקיימים היום הם:

  • פני השטח של השתלים – כיום ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של שתלים, כאלו שפני השטח שלהם חלקים וכאלו אשר פני השטח שלהם מחוספסים.
  • הצורה של השתלים – כיום ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של שתלים הנבדלים זה מזה בצורתם, חלק בעלי צורה עגולה וחלק בצורת של אגס.
  • הנפח של השתל – נפח השתל נמדד ביחידות cc ויכול לנוע בין 150cc לבין 850cc.
  • המילוי של השתל - כיום ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של שתלים הנבדלים זה מזה בחומר המילוי שלהם, חלקם במילוי של סיליקון וחלקם במילוי של מי מלח.

כיצד לבחור בשתל הנכון?

אם את עומדת לפני ניתוח הגדלת חזה ולא יודעת באיזה סוג של שתל לבחור, חשוב מאוד שתפני אל מרפאה מקצועית בתחום ותתייעצי עם איש מקצוע מומחה אשר יסייע לך לבחור את סוג השתל המתאים ביותר לצרכים שלך. בכדי לבצע את הבחירה הרופא יבדוק את גודל החזה הקיים, את הצורה והגודל אליהם את רוצה להגיע, את התקציב שלך ועוד שיקולים שונים אשר יאפשרו לו להמליץ לך על סוג השתל הנכון עבורך.

לכן גם חשוב לפנות אל רופא אשר עובד עם כל סוגי השתלים כך שלא תהיה לו נגיעה אישית בהמלצה על שתל אחד על פני שתל אחר אלא ההמלצה שלו תגיע אך ורק משיקולים רפואיים ובהתאמה לצרכים האישיים שלך כך שתוכלו ליהנות מהתוצאות של הניתוח למשך כל החיים אם תרצי בצורה הטובה ביותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות