חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

נפגע בתאונת דרכים יפוצה בחצי מיליון שקלים

 

נהג בן 22 מהיישוב עלי, שהתאונה פגעה קשה בבריאותו ובתפקודו, יקבל פיצויים בסך 500,000 שקלים. זאת בעקבות משא ומתן ממושך שנערך בין עורך דינו ממודיעין לחברת הביטוח של הנהג

 

נהג בן 22 מהיישוב עלי, הנמצא בסמוך למודיעין, יפוצה בחצי מיליון שקלים כפיצויים בגין נזקי גוף שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה. בחודש אוקטובר 2014, בסמוך לשעה 16:30, נהג בן ה-22 ברכבו בסמוך לצומת אריאל, איבד את השליטה ברכב והתנגש בעמוד. כתוצאה מהתאונה נפגע התובע באף, בארובות העיניים, בשיניים ובראשו. הוא פונה על ידי מד"א למרכז הרפואי בילינסון בפתח תקווה, ובבדיקות רפואיות שעבר התגלו שברים מרובים בעצמות הפנים כולל באף, בשתי ארובות העיניים, מספר שיניים שבורות, ואף נגרמו לו חתכים באף ובשפתיים. הנפגע אושפז בבית החולים למשך חמישה ימים, ועם שחרורו הומלץ על המשך מעקב רפואי בקופת החולים ונקבעה לו חופשת מחלה. הוא היה במעקב רפואי ממושך ועבר טיפולים בתחום א.א.ג.

בתביעה שהגיש עו"ד ניסן מנו ממודיעין, הוא ביקש לחייב את חברת הביטוח של הנפגע בתאונת הדרכים לשלם פיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לו כתוצאה מהתאונה. בכתב התביעה נטען כי התובע איבד את כושר עבודתו לצמיתות ועתר לפצותו בגין כל הנזקים שנגרמו לו, כולל פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות, הפסדי פנסיה, הוצאות רפואיות ונסיעות, הוצאות בגין עזרת הזולת ופיצוי בגין כאב וסבל. חברת הביטוח הכירה בחובתה לפצות את הנפגע, אך טענה שסכום הפיצויים שהיא נדרשה לשלם מופרז.

לצורך קביעת הנכות שנותרה לנפגע בעקבות התאונה, ולבקשת עורך הדין, מונו בהסמכה שני מומחים רפואיים מטעם בית המשפט בתחום העיניים וא.א.ג. בתחום העיניים נקבעה נכותו של התובע לצמיתות, כתוצאה מהתאונה בשיעור עשרה אחוזים ובתחום הא.א.ג נקבעה נכותו לצמיתות בשיעור של 15 אחוזים. המומחית שמונתה בתחום רפואת העיניים קבעה בחוות דעתה כי לתובע נכות בשל ליקוי בכושר הראייה.

מומחה בתחום א.א.ג קבע כי לנפגע נכות בגין סטייה של גשר האף לצד שמאל. עיקר המחלוקת בשאלת גובה הנזק היתה בנוגע לבסיס השכר של התובע, שלפיו יש לחשב את הפיצוי המגיע לו בגין הפסד השתכרות בעבר והשתכרות לעתיד, וגם לגבי שיעור הנכות התפקודית שנותרה לתובע. עו"ד התובע, טען שהתאונה פגעה קשה בבריאותו של הנפגע ובתפקודו וכי בעקבות התאונה הוא איבד את כושר עבודתו לצמיתות. ומנגד, טענה חברת הביטוח שהנכות שנקבעה לתובע בגין התאונה היא זניחה ואיננה משפיעה על תפקודו כלל.
כאמור, לאחר משא ומתן ארוך שנערך בין שני הצדדים, סוכם כי חברת הביטוח תשלם לתובע פיצויים בסך 500,000 שקלים, ובעקבות זאת בוטל כתב התביעה.

עו"ד התובע ניסן מנו

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות