חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מרימים כוסית בדרך מדליקה

 

במסגרת העסק אותו אתם מנהלים, אתם דואגים לערוך הרמות כוסית חגיגיות לכל העובדים, או לעתים גם לחלק מהם. את הרמות הכוסית חוגגים לפני חג, בעת שהעובדים שלכם עמדו ביעדים שלהם ולקחו אתכם עוד צעד קדימה, או בעת שאתם רוצים להכתיר את העובדים המצטיינים שלכם בערב הרמת כוסית שכזה.

 

אז לצד הרמת הכוסית והלגימה מהיין האיכותי, מה עוד אפשר לעשות בערב שכזה? מחפשים  רעיון מקורי להרמת כוסית? זה חלק ממה שתוכלו לעשות , ולהפוך את הרמת הכוסית ללא פחות מלהיט.

 

שותים וצוחקים עם מופע בידור

הרמת הכוסית היא אירוע חגיגי שבא לסמל הישגים או נקודות ציון משמעותיות. החלטתם לערוך ערב הרמת כוסית לכל העובדים שלכם? תוכלו לפנק אותם גם בצ’ופר נוסף בדמות אטרקציה: מופע בידור להרמת כוסית. כולם אוהבים לצחוק, ובעת שמדובר על העובדים שלכם, הרי שמופע בידור יכול ללכד ולהפוך את העובדים למגובשים יותר. לצד הרמת הכוסית הרשמית, העניקו לעובדים שלכם יציאה נוספת מהשגרה ופנקו אותם במופע בידור. מופע שכזה יכול לכלול סטנד-אפ, או אפילו מפגש אקטיבי עם מפעיל בו העובדים שלכם לוקחים חלק.

 

לא רק שותים, גם לומדים

אז מי אמר שהרמת הכוסית היא רק לגימה מהיין? מחפשים רעיונות להרמת כוסית? הרי שהרעיון נמצא כבר בתוך כוס היין. כיום ישנן סדנאות רבות המלמדות על יין. בסדנא שכזו יזכו העובדים שלכם ללמוד על סוגי היין, על המשמעות של שנת הייצור, איזה סוג יין מתאים לאיזו מנה ועוד. סדנאות שכאלו מעשירות מאד וברוב המקרים גם מפתיעות, שכן שותי היין לוקחים אותו כמובן מאליו, מבלי באמת לדעת מה עומד מאחוריו בתהליך הייצור שלו.

 

מתגבשים באמצעות אוכל

אז יין כבר יש, כעת מה שחסר הוא האוכל. לא מעטים אלו המקשרים את היין לאכילת גבינות איכותיות. תוכלו להפוך את הרמת הכוסית שלכם לארוחה בוטיקית, בה תשלבו את מיטב הגבינות האיכותיות המתאימות לסוג היין שתשתו בהרמת הכוסית. מחפשים רעיון להרמת כוסית? הרי שערב גבינות ויין יוכל להיות סיפור הצלחה ולהשאיר טעם טוב מאד אצל העובדים שלכם. אלו מכם שרוצים להפוך את ערב הרמת הכוסית לבשורה קולינארית, יוכלו לעשות זאת במסעדת שף ולברך את העובדים ביין טוב ובארוחה טובה.

 

רכיבת אופניים משותפת

נהוג לקשר את הרמות הכוסית לאירוע הנערך בערב, אך לא מעטות הרמות הכוסית הנערכות גם בבוקר או בצהריים. כך, תוכלו להרים את הכוסית, ומיד לאחר מכן לצאת עם העובדים שלכם לרכיבה משותפת על אופניים. מדובר על טרנד מדליק במיוחד, שדרכו תוכלו להתגבש ולהנות גם יחד. תוכלו להשכיר זוגות אופניים לטובת הפעילות ולרכב עם העובדים שלכם כל הדרך אל ההצלחה. תכננו מסלול מדליק המשלב אורבניקה או טבע, וגלו ביחד אתרים נפלאים ביום המיוחד שלכם.

המאמר מוגש באדיבות אמן החושים מרום מור

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות