חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חמשת הסופרים הנבחרים מגיעים לעיר

 

הספרייה המרכזית כותר מודיעין והיכל התרבות העירוני משתפים פעולה ויוצאים לדרך בסדרת הרצאות מרתקת בתחומי הספרות מפיהם של מיטב היוצרים הישראלים. ההרצאות יתקיימו בימי שני בשעה 20:00 בספרייה המרכזית, שברחוב עמק דותן 49.

 

 הראשון להגיע לעיר, בתאריך 19.9.16, יהיה מאיר שלו שירצה על התהליך שעובר סופר בזמן הכתיבה מרגע ההחלטה לקחת העט ולעד לרגע הסיום. במהלך ההרצאה יספר שלו גם על כניסתו שלו לעולם הכתיבה הספרותית ועל שלבי הכתיבה שלו.

בתאריך 5.12.16 יגיע רם אורן ויספר את סיפורו האישי, תוך ביטוי הרוח החדשה. אורן, שדוגל ביצירת תכנים המתאימים לקהלים מגוונים, יציג את דרכו הספרותית הייחודית בעזרתה הוא זוכה להצלחה בניהול, ביצירה ובעריכת תכנים, שמקור השראתם בהוויה הישראלית.

בתאריך 9.1.17 יגיע המאייר, הקריקטוריסט והקומיקאי מישל קישקה, שידבר על ספרו "הדור השני - דברים שלא סיפרתי לאבא", בו חושף את משפחתו, את עצמו ואת מה שביניהם.

בתאריך 6.2.17 תגיע לספרייה הסופרת גלית אטבריאן דיסטל, מחברת הספר "ואם היו אומרים לך". היא תספר על המשימה שנטלה על עצמה: לתעד התמודדות של משפחה, ובעיקר של אם, עם גידול של ילד מיוחד.

בתאריך 6.3.17 תיערך הרצאה של הסופרת צרויה שלו על הקסם המסתורי של תהליך הכתיבה, ועל ההפתעות, האכזבות והאושר שבו. שלו תספר על הכוחות הלא מודעים המכוונים את דרכה של הכותבת, על הקשר המורכב עם דמויות ספרותיות ועל הבחינה המתמדת של הנושאים המעסיקים את כולנו.

עלות כרטיס להרצאה אחת הינה 25 שקלים ועלות כרטיסייה לכל הסדרה הינה 100 שקלים. לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים ניתן לפנות להיכל התרבות העירוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות