חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בחופש הגדול משדרגים כיכרות

 

אגף התשתיות של העירייה מנצל את חודשי הקיץ בכדי לשדרג את כבישי העיר, במטרה לשפר את בטיחות משתמשי הדרך. העבודה על מספר כיכרות כבר החלה, ובימים הקרובים תחל בנייתן של כיכרות נוספות. 

 

בעוד תלמידי העיר מנצלים את חודשי הקיץ לנוח ולבלות, אגף התשתיות של העירייה מנצל את חודשי הקיץ בכדי לשדרג את כבישי העיר, במטרה לשפר את בטיחות משתמשי הדרך. העבודה על מספר כיכרות כבר החלה, ובימים הקרובים תחל בנייתן של כיכרות נוספות. 

הכיכר בצומת דוד אלעזר ומרדכי (מוטה) גור כבר הוקמה וכעת מבוצעים השלבים הסופיים של שדרוג הצומת. כמו כן, לאחרונה החלו גם העבודות להקמת כיכרות בצמתי הרחובות משה דיין-עמק זבולון ומשה דיין-דוד אלעזר.

בנוסף, בקרוב תחלנה העבודות להקמת כיכרות גם בצמתים: דוד אלעזר ומרדכי מקלף, דוד אלעזר ויעקב דורי, שם יגדילו את הכיכר הקיימת, ויצחק רבין ויהודה, בסמוך לאולם ספורט "השבטים". בצומת הרחובות מרדכי מקלף וחטיבת הצנחנים יבצעו שינויים גיאומטריים, במטרה למתן את התנועה ולצמצם את תאונות הדרכים באזור.

העירייה תוסיף לפעול לפי התכנית הרב השנתית, במטרתה לשפר את הבטיחות בכבישי העיר ולמתן ולהזרים את התנועה. בניית כיכרות אלה מצטרפות לעשרות הפרויקטים שכבר נעשו, שכללו הקמת פסי האטה וכיכרות בצירים מרכזיים, התקנת אמצעי בטיחות בסמוך למוסדות חינוך ומבני ציבור והגבהת מעברי חצייה בצמתים.

מהעירייה נמסר כי במהלך העבודות יתכנו שיבושים בהסדרי התנועה והנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות ובהתאם להוראות השילוט והתמרור שיוצבו במקום.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות