חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הוונדליזם חזר לענבה

 

למרות שלא מזמן שופצו ותוקנו, שוב התרחשה לאחרונה חבלה קשה בפסלי הגן שסביב האגם. דרושה הקמת גדר היקפית שתאפשר את נעילת הפארק בלילות כפי שמקובל בכל העולם. העירייה הגישה תלונה במשטרה

 

רק לפני מספר חודשים סיימה מינהלת אופק, האחראית על פארק ענבה מטעם עיריית מודיעין, לתקן נזקים מהעבר שנגרמו לפסלי הדינוזארים ולפסלים אחרים המוצבים בפארק ענבה באזור האגם, ושוב חובלו לאחרונה אותם פסלים חסרי ישע ועברו "התעללות קשה" באמצעות ונדליזם מכוער ומרגיז. הנפגעים העיקריים הפעם הם התנינים המוצבים על שפת האגם.

בעקבות כתבה קודמת שעסקה בוונדליזם הקשה בפארק אמרו לנו בעירייה (בינואר 2014) כי: "העירייה רואה בחומרה כל מקרה של ונדליזם בעיר ופועלת יחד עם גורמי המקצוע והמשטרה למציאת האחראים למקרה. בנוסף, כחלק מנקיטת צעדים למניעת הישנות מקרים אלה בחודשים הקרובים יותקנו מצלמות שיכסו את כלל אזור פארק ענבה זאת נוסף על הגברת הסיור של ניידות משטרת מודיעין והשיטור העירוני". לא ברור לנו אם מערך המצלמות האמור הותקן בסופו של דבר, בכל מקרה כך מסתבר, המצב הקיים אינו יעיל נגד ההשחתות החוזרות ונשנות בפארק.

ונדליזם היא תופעה כלל ארצית מוכרת וכאובה, לצערנו היא לא פוסחת על פארק ענבה. בכל העולם ובישראל בכלל זה, פארקים המכבדים את עצמם סוגרים את שעריהם בשעות הלילה. כך מגנים הפארקים על עצמם מפני נזקים וחבלות. לנוכח הוונדליזם החוזר על עצמו דומה כי אין מנוס וכי על העירייה למצוא תקציב חד פעמי כדי לגדר את חלקו המרכזי של פארק ענבה, כך שניתן יהיה לנעול אותו בלילות. מצב ההפקרות השורר במקום המדהים הזה חייב להשתנות.

מדוברות העירייה נמסר כי: "העירייה ומינהלת אופק העבירו את החומר שברשותן למשטרת מודיעין להמשך חקירת האירוע".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות