חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חולה אהבה השיכון ג` / רואה מסך

 

שלום מיכאלשווילי משחק את דמותו של ויקטור, מרכז העניינים בשכונה בקרית ים, מנהל תחנה פיראטית בטלוויזיה שזוכה להצלחה חולה אהבה בשיכון ג’ - הקאמרי

 

שלום מיכאלשווילי משחק את דמותו של ויקטור, מרכז העניינים בשכונה בקרית ים, מנהל תחנה פיראטית בטלוויזיה שזוכה להצלחה רבה בשכונה. ויקטור הרבה להתהולל ולהנות עם נשים רבות עד שהגיעה מיכאלה, צעירה תל אביבית שעוברת לגור בקרית ים יחד עם בן זוגה.
מיכאלה, שאינה מתאימה לנוף השכונתי מעוררת בויקטור רגש אהבה חזק שלא חווה מעולם. הוא פותח במסכת חיזורים שגורמת למיכאלה ולבן זוגה אי נוחות ואף הופכת למסכת הטרדות. ויקטור שסובל מדחיותיה החוזרות ונשנות של מיכאלה שוקע בדיכאון ונאלץ להיסגר במחלקה לחולי נפש שממנה הוא ממשיך לשדר בתחנת הטלוויזיה אך כעת לא סרטים מוקלטים, אלא סרטים על עצמו שבהם הוא מספר ומשתף את כל השכונה בסיפור האהבה הכואב שלו.
סיפור עמוק, מרגש, מצחיק וכואב בו זמנית על אהבה ואכזבה, השתדלות והתמכרות. הבימוי המקסים של עדנה מזיא מצליח להעביר לקהל את תחושת הבלבול והאכזבה שמרגיש ויקטור ושותפיו למחלקה, יחד עם ההבנה כי הפעם האהבה לא תתממש.
 
התפאורה המקורית ועם זאת הכל כך מוחשית מוסיפה המון לחוויה של ארץ ישראל הישנה מלאת הפערים בתרבויות ובגישות. המשחק המופלא של הצוות מצליח לא פעם לעצור את הנשימה של הצופים במהלך ההצגה. השילוב בין הקטעים המעוררים צחוק וגיחוך ובין הקטעים המצמררים והכואבים נעשה בצורה מדויקת וחכמה גם על ידי הבמאית וגם על ידי השחקנים.
 
הצגה עמוקה בעלת רבדים רבים שנותנת למחשבות לנדוד למחוזות רחוקים ממנו בחיי היום יום השגרתיים. הזדמנות לצאת קצת מהבועה הנינוחה שלנו ולפתוח את הראש והעיניים לנושאים מודחקים אך חשובים לא פחות.
הצגה מעולה ומרגשת מאוד. תהנו!
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות