חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סכנה גדולה להולכי רגל

 

במודיעין, כך מסתבר, לא כל מעבר חציה מיועד לשימוש הולכי רגל – מעבר החציה שליד מגדלי דימרי מוביל את הולכי הרגל אל פתח כביש השיקוע ההומה. עד שהמפגע יתוקן הרחיקו את ילדכם ואת עצמכם

 

מי שמנסה לחצות את שדרות החשמונאים מול בנייני דמרי עשוי להיקלע למצב של סכנה גדולה. מעבר חציה שנמצא בצומת הרחובות החשמונאים – ברלב, ליד בנייני דימרי מוביל היישר אל השיקוע, מקום אשר מכוניות נוסעות בו במהירות רבה ואין בו רמזור להולכי רגל. במקום זה, בשום מקרה, לא אמורים להימצא כלל הולכי רגל.

מעבר חציה זה מהווה סכנה בטיחותית גדולה וכפולה. הסכנה הראשונה טמונה בכך שהולכי רגל ובעיקר ילדים עשויים להבין שהם יכולים לחצות במקום בביטחה בעוד מכוניות הנוסעות בשדרות החשמונאים, להן יש רמזור ירוק, המגיעות מצפון לדרום מגיעות למקום במהירות רבה וקשה להן להבחין במעבר החציה. סכנה נוספת קשורה לקצהו המרוחק של מעבר החציה שם נמצא כביש היציאה מהשיקוע. לכאן מגיעות מכוניות הנוסעות מדרום לצפון כשהן במהירות שיא לאחר קטע השיקוע בו אין רמזורים, צמתים או הולכי רגל בכביש. כפי שניתן לראות בתמונה להולכי הרגל אין רמזור שיווסת את המעבר במעבר החציה בהתאם לוויסות התנועה ברמזור.

זהו, אם כן, מפגע תחבורתי חמור המהווה במצבו העכשווי סכנה ממשית להולכי הרגל והוא ראוי להיות מטופל לאלתר.

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה כי: "מדובר בסימון ישן שיוסר בתקופה הקרובה במסגרת עבודות ריבוד של הצומת".

בנוסף, מסר לנו גורם בכיר בעירייה, כי נוכח המצב המסוכן להולכי רגל בצומת זה, העירייה תקים במקום גדר שתחסום ותמנע את האפשרות שהולכי רגל ירדו במקום זה אל הכביש לכיוון כביש השיקוע בניסיונם לחצות את שדרות החשמונאים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות