חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורשת על הדשא 2016

 

כ-350 נשים מכל הארץ מילאו בשבת האחרונה את פארק יצחק רבין בעיר ולקחו חלק בטורניר הכדורשת השנתי ”כדורשת על הדשא” אותו הפיקו אגף הספורט בעמותת סחלבים.

 

בטורניר המתקיים זו השנה השישית בעיר לקחו השנה חלק 42 קבוצות, בהן 11 קבוצות מקומיות המשחקות בליגת הכדורשת של העיר. עם הגעתן לפארק קיבלו השחקניות חולצות הטורניר ותיק צד.

הנשים שהגיעו עם משפחתן נהנו מיום שמש רווי במשחקים במהלכם הפגינו עוצמה ספורטיבית ויכולות מרשימות ובין לבין אף נהנו עם המשפחה בפארק המשחקים הסמוך.

לטובת האירוע הספורטיבי נפרשו עשר רשתות משחק אשר חילקו את הפארק לעשרה מגרשים. הטורניר התנהל כך שבשלב הראשון כל הקבוצות חולקו לבתים על פי הגרלה והמשחקים שוחקו בצורת ליגה. הקבוצות שיחקו אחת נגד השנייה בבית וצברו נקודות (2 לניצחון, ו-1 להפסד). בשלב השני חולקו הקבוצות שוב לבתים והפעם על פי המיקומים שלהם בבית בשלב הראשון. בתום סיבוב הבתים השני עלו המקומות הראשונים מכל בית לשלבי הנוקאאוט. משחק רדף משחק והמתח מי תהיה אלופת הטורניר הלך וגבר. לבסוף, במשחק הגמר התייצבו על הדשא קבוצת "בריזה" וקבוצת "rock n ball" שהתחרו ביניהן על המקום הראשון. בתום משחק צמוד ומרתק בו התחרו השחקניות המובילות בכל המרץ קבעה קבוצת "בריזה" מנתניה את התוצאה 14:12 והוכתרה כאלופת הטורניר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות