חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הישג למועדון ההוקי רולר ”מודיעין Eagles”

 

מודיעין מכבים רעות אירחה בשבוע שעבר לראשונה את משחקי אליפות ישראל בפלורבול לגילאי 14 באולם הספורט של בית ספר עירוני ג’. באליפות השתתפו שחקני מועדון ההוקי רולר העירוני ”מודיעין Eagles” שייצגו את העיר והגיעו למקום הרביעי בליגה.

 

מועדון ההוקי רולר פועל מזה 5 שנים בעמותת סחלבים ומשתתפים בו כ-40 ילדים בגילאי 7 – 17. השנה, לראשונה בתולדות המועדון, נבחרו 10 שחקנים בגילאי 14 לייצג את העיר באליפות ישראל בפלורבול או בשמו השני הוקי אולמות, ולהתחרות נגד קבוצות מרחבי הארץ. במהלך הליגה שמים השחקנים את הרולר בצד ומתחרים ברגליים בעשרה משחקים כאשר בכל משחק הם צוברים ניקוד שקובע את מקומם בליגה.

הקבוצה המקומית צברה 13 נקודות וכאמור הגיעה למקום הרביעי. במהלך המשחקים השחקנים מצטיידים בלבוש מקצועי ובמקלות הוקי מפלסטיק כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניהם: להכניס את הכדור לשער הקטן של הקבוצה היריבה ובכך לצבור נקודות. הספורט הייחודי מפתח אצל המשתתפים קואורדינציה, שיווי משקל, סיבולת, מהירות מחשבה ומהירות ביצוע.

מאמן המועדון, יבגני מוגילבסקי ציין השבוע כי העובדה שהמועדון הצעיר סיים את העונה במקום הרביעי בשנה הראשונה שהוא מתמודד באליפות, מצביעה על שחקנים איכותיים ועל יכולות מרשימות שפיתחו באימונים שיעזרו להם להמשיך להתחרות ולהגיע להישגים גם בשנה הבאה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות