חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פורים לא שמח: קטטה המונית אלימה

 

אולי באווירת פורים עם האלכוהול של עד דלא ידע, ואולי מדובר בעליית מדרגה. קטטה אלימה עם חבולים פרצה בין שתי קבוצות תלמידים משני בתי ספר שונים.  המשטרה חוקרת . במקרה אחר, התנפל נער בן 18 עם בקבוק זכוכית על קטין שהמתין לתומו לאוטובוס

 

קטטה המונית בבית הספר

אתמול בשעות הצהריים התקבל דיווח על קטטה עם פצועים בבית ספר תיכון במודיעין, מבירור ראשוני שערכו שוטרים שהוזעקו למקום הוברר כי במקום קטטה בין שתי חבורות תלמידים מקומיים המתגוררים בעיר ותלמידים המתגוררים מחוץ לעיר ולומדים בשני בתי ספר שונים וסמוכים ואשר ככל הנראה הגיעו לאחד מבתי הספר כשהם שתויים.

בחקירה עלה כי בעקבות דין ודברים שפרץ בין שתי החבורות החלה קטטה במהלכה הותקפו באמצעות מקלות ולשניים מהם נגרמו חבלות.

השניים נזקקו לטיפול רפואי בשל חבלות בראשם. אחד החשודים תלמיד בן 18 שאותר ועוכב לתחנה לחקירה בסיומה שוחרר בתנאי מעצר בית .החקירה נמשכת וצפויים להיחקר מעורבים נוספים.

 

קטין הותקף בבקבוק זכוכית ע"י אלמוני
אתמול  בשעות הצהריים הגיע קטין יליד 99 לתחנת מודיעין ודיווח כי הותקף על ידי אחר שאינו מכיר בעת שהמתין בתחנת אוטובוס בסמוך לבית ספר במודיעין .בעדותו סיפר הקטין כי אותו חשוד תקף אותו באמצעות בקבוק זכוכית בראשו. על גופו של הקטין נראו סימני חבלה. בהמשך איתרו שוטרים חשוד תושב מודיעין בן 18 אשר נחקר בחשד לתקיפה ושוחרר בתנאי מעצר בית. החקירה נמשכת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות