חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

התלמידים נקראים למסדר בוקר

 

אגף החינוך של מודיעין מתכוון להחזיר עטרה ליושנה. במוסדות החינוך יתנוססו דגלי הלאום והעיר ויום הלימודים יפתח עם מסדר בוקר ושירת ההמנון הלאומי

 

מנהל אגף החינוך, מאיר שמעוני, פועל בשיתוף הנהגות ההורים והנהלות בתי הספר להחזיר את החינוך הערכי באמצעות מסדר בוקר וההמנון הלאומי. התוכנית נחשפה השבוע על ידי שמעוני בישיבת הנהגת ההורים העירונית.

מטרת התוכנית החינוכית החדשה היא להחזיר עטרה ליושנה במוסדות החינוך בעיר. על פי התוכנית בכל בית ספר בעיר יונפו דגל הלאום ודגל העיר ויונהג מסדר בוקר לתלמידים לפני פתיחת יום הלימודים. במסדר ישוחחו עם התלמידים, ממש כמו פעם, והם ילמדו גם להכיר את ההמנון הלאומי, התקווה, שככל הנראה יסיים את מסדר הבוקר.

שמעוני אמר כי התוכנית נועדה להחזיר חלק מהדברים שהיו פעם במערכת החינוך הישראלית: "על מנת שהנושא הערכי יעבור גם דרך הדברים האלה. זה יעד שסימנתי ונלך ביחד". עוד הוסיף שמעוני כי התוכנית תעשה בשיתוף מנהלות בתי הספר והפיקוח.

בבית ספר ניצנים לא חיכו לתוכנית של אגף החינוך. יו"ר הנהגת ההורים של ניצנים, אורי שור, אמר כי בניצנים התקבלה החלטה בשיתוף הנהגת ההורים והמורים לקיים מסדרי בוקר לתלמידים, שיחלו ביום שישי השבוע.

שור: "המדובר במסדר בוקר קצר אשר אמור להגביר את המוערבות של התלמידים בבית הספר וללכד את השורות. למעשה הרעיון הוא הנחלת ערכים של כבוד הדדי, סדר, משמעת ואין ספק שהדבר יצמצם גם את איחורי בוקר של התלמידים והמורים שיצטרכו להגיע עד השעה 8 למגרש." שור ציין כי מדובר בכיוון חיובי של הגברת המעורבות הקהילתית בבית הספר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות