חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אושרו מלגות לסטודנטים

 

מועצת העיר אישרה תקציב בגובה של כ-90 אלף שקל שיחולק ל-39 סטודנטים ממודיעין מכבים רעות. המלגות בגובה שבין 1,000 שקל ועד 3,000 שקל

 

יו"ר ועדת המלגות, חבר המועצה משה לוי, הביא לאישור מליאת המועצה את סיכום הוועדה שדנה בחלוקת מלגות לסטודנטים תושבי מודיעין מכבים רעות.

בישיבת המועצה שהתקיימה ביום חמישי האחרון אישרו חברי המועצה סכום של 89,500 אלף שקל שיחולק בין 39 סטודנטים על פי הקריטריונים. לאחר אישור המועצה מועברת רשימת מקבלי המלגות לאגף החינוך שיפעל לתאם עם מקבלי המלגות את הפעילות למען הקהילה.

מפרוטוקול ועדת המלגות עולה כי הוגשו בקשות על ידי 50 סטודנטים, חלקם לא עמדו בקריטריונים לזכאות למלגה.

על פי הקריטריונים אושרו 24 סטודנטים שיקבלו מלגה בגובה 2,500 שקל כל אחד. ל-9 סטודנטים יוענקו מלגות בגובה 2,000 שקל, ל-3 סטודנטים יוענקו מלגות בגובה 1,500 שקל, לסטודנט אחד תוענק מלגה בגובה 1,000 שקל, ולשני סטודנטים יוענקו מלגות בגובה 3,000 שקל כל אחד.

חבר המועצה מאיר דנינו העיר על פרק הזמן הקצר ממועד הפרסום עד לתאריך האחרון של הגשת הבקשות למלגות, דבר שמנע מחלקם של הסטודנטים מלהגיש את הבקשה לסיוע.

בתשובתו אמר משה לוי כי הוא אכן היו פניות שהגיעו באיחור והוועדה דנה בהן לראות אם יש הצדקה לאיחור. לדברי לוי הזמן היה מוגבל שכן יש לחלק את המלגות עד סוף שנת הכספים אולם בפרסום מוקדם ישנם סטודנטים שטרם נרשמו לאוניברסיטאות ועדיין אין להם מערכת שעות.

בכל מקרה הבטיח לוי, כי בשנה הבאה ידאגו לפרסום של שלושה חודשים מראש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות