חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

השכלת המבוגרים במודיעין הוצגה בכנס בינלאומי

 

ד"ר אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי במודיעין, הרצתה בכנס בינלאומי בספרד על מודל השכלת מבוגרים בעיר

 

השבוע התקיים כנס בינלאומי בספרד בנושא העתיד בחינוך מבוגרים. ד"ר אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי במודיעין הוזמנה על ידי ההתאגדות האירופאית לחינוך מבוגרים להשתתף בכנס ולהציג את המדיניות בנושא בישראל ואת המרכז הרב תחומי במודיעין כמודל מוביל בתחום.

במשלחת שנבחרה לייצג את ישראל, השתתפו יו"ר ההתאגדות הישראלית פרופ’ איתן ישראלי, יו"ר ועדת קשרי חוץ ד"ר דוד סילוורה, ומנהלי אגפים ממשרד החינוך. בכנס השתתפו נציגים מארצות רבות בעולם, מאירופה, אמריקה, אפריקה, מדינות ערב ועוד.

ד"ר מגר הציגה את התפיסה המובילה בישראל של שילוב מרכז להשכלת מבוגרים, השכלה גבוהה ומרכז לעידוד אזרחות פעילה ולמידה לאורך החיים. ההישג החשוב של המשלחת היה שילובה של ישראל כחברה בהתאגדות האירופאית, והשתתפות בוועדה המייסדת של ההתאגדות החדשה לארצות הים התיכון.

בנוסף, יצרו חברי המשלחת קשרים רבים של שיתוף פעולה עם נציגי ארצות רבות. ד"ר מגר מדווחת כי לקראת שנת 2007 צפויים במודיעין מכבים רעות ביקורים של הנציגים הראשונים מגרמניה, איטליה ומרוקו, שיגיעו ללמוד ולהכיר את המרכז הרב תחומי, ולהכיר מקרוב את הפעילות בנושא חינוך מבוגרים בארץ.

ד"ר מגר תרכז את נושא יצירת מנהלי ידע ממדינות שונות בתחומים של בניית מרכזי השכלה ותוכניות לחינוך מבוגרים. המפגש הראשון יתקיים במודיעין בחסות ההתאגדות הארצית ומשרד החינוך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות