חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ההיי-טק הגיע לליגד (זמנית)

 

מאות רוכבי אופניים נטלו חלק ב"מסע על גלגלים", טיול אופניים בטבע שנועד על פי מארגניו להביע הזדהות עם ערכי טבע ונוף. בסופו של דבר חוץ מדוכן החתמה של "מגמה ירוקה", היה הארוע בעיקרו יום כיף של עובדים ובכירים בחברות היי-טקיות

 

יום חמישי בצהריים היה דוגמא לחלום הרטוב ביותר שאינו מתגשם, של איזור התעסוקה של מודיעין: עשרות מכוניות מבהיקות, רובן מחברות ליסינג שונות, ועליהן סמלי חברות היי טק רבות, כמו גם חברות אחרות, חלקן מוכרות יותר וחלקן פחות. אבל מה שאיחד את כולם היתה הסיבה להגעתם לרחבת "ליגד סנטר": מסע אופניים שמטרתו המוצהרת בהזמנה היתה:" מסע אופניים למען ההגנה על הסביבה, בו ייקחו חלק מנהלים בכירים ואנשי מפתח בעולם העסקים".

אתר TheMarker בשיתוף אלטשולר שחם - הקרן הירוקה, יזמו את המסע "עסקים על גלגלים 3". מאות רוכבי אופניים, חלקם מאוגדים במסגרת מקומות העבודה, וחלקם כבודדים, גדשו את רחבת "ליגד". מסלול הרכיבה החל והסתיים ב"ליגד" וארך 13 ק"מ לא קשים בדרכי העפר הכבושות של יערות בן-שמן, כאשר רכב הדגמה מבהיק של "סקודה" מוביל באיטיות את השיירה הארוכה.

בפועל היה זה הפנינג ססגוני שכלל בעיקר של עובדי היי-טק וחברות גדולות אחרות. רובם הביאו עימם את האופניים הפרטיות שלהם והיו מצויידים במיטב שכלולי המיגון האישי של רוכבי אופניים חצי מקצועיים ואפילו מקצועיים לחלוטין. קשה היה למצוא את הקשר בין עניינים של שמירה על איכות הסביבה לבין הרוכבים. הארוע שאורגן ברמה הייטקית, היה ממוסחר מדי לטעמי. מעט מדי איכות סביבה והרבה מדי קריאות ברמקולים עם שמות החברות שנתנו חסות או ארגנו את הארוע או שחילקו את מתנותיהן.

החיבור של המארגנים עם ארגון "מגמה ירוקה" (סטודנטים למען הסביבה), היה רעיון שיווקי טוב, אבל למעשה דומה הדבר לנסיון של היכל התרבות לקבל גושפנקא עממית של זמר חתונות.העיקר שכולם נהנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות