חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אחוז זכאים גבוה לבגרות

 

גם בשנת 2006 ממשיכים תלמידי מודיעין מכבים רעות את מגמת ההצלחה בבחינות הבגרות. בראש הטבלה אולפנת אורות מודיעין ותיכון מכבים רעות

 

השבוע פרסמה עירייית מודיעין את אחוז הזכאות לבגרות לשנת תשס"ו, של תלמידי מודיעין מכבים רעות שסיימו את כיתה י"ב בקיץ השנה.

במקום הראשון תלמידות אולפנת אולפנת "אורות מודיעין". 53 בנות סיימו את כיתה י"ב עם אחוז זכאות לבגרות שעומד על 98%. מתוכן, 13 בנות זכאיות לתעודה טכנולוגית במגמת תקשורת טכנולוגית.

במקום השני תיכון מכבים רעות. 325 בוגרים סיימו את כיתה י"ב, מתוכם אחוז הזכאים לתעודת בגרות הוא 89.6%. 35 תלמידים זכאים לתעודה טכנולוגית במגמות: ביוטכנולוגיה, מינהל וכלכלה.

במקום השלישי תיכון עירוני א’. בשכבה למדו 188 תלמידים ואחוז הזכאות לתעודת בגרות עומד על 77.66%. סיימו בהצלחה וזכאים גם לתעודה טכנולוגית 14 תלמידים במגמת אמנויות ועיצוב, ו-9 תלמידים במגמת הנדסת תוכנה.

במקום הרביעי, תיכון ע"ש רבין, בשכבה למדו 216 תלמידים. אחוז הזכאות לתעודת בגרות עומד על 66.5%. הערכה היא כי בתום בחינות מועד חורף יעלה אחוז הזכאות בתיכון. 36 תלמידי מגמת תקשורת סיימו לימודיהם וזכאים לבגרות כולל תעודה טכנולוגית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות