חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ביקורים חינוכיים

 

מנכ"ל משרד החינוך קפץ לביקור קצר במודיעין ושיבח את מערכת החינוך, כמה ימים לפני כן הגיעו חברי ועדת פרס החינוך כדי לקבוע את הדירוג של מודיעין

 

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, הגיע אתמול, (ג’) לביקור קצר במודיעין. המנכ"ל נפגש עם ראש העיר, משה ספקטור, ובכירי העירייה, וקיבל סקירה על מערכת החינוך בעיר מפי ראש מינהל החינוך מאיר שמעוני. המנכ"ל הבטיח כי יקיים בקרוב ביקור ארוך וממצה יותר, שנמנע כעת עקב לוח זמנים צפוף במיוחד.

אולי הביקור היה קצר ולא ממצה אבל מה שהספיק לשמוע גרם לאבואב לשבח את מערכת החינוך במודיעין במילים חמות ביותר. בין היתר אמר אבואב כי העבודה שנעשית בעיר בשנים האחרונות היא יוצאת דופן בהיקפה ובהצלחתה.

"אנחנו יודעים שבעיר יש אוכלוסיה חזקה, אבל אוכלוסיה חזקה אינה תמיד ערובה להצלחה", אמר אבואב, "במודיעין מכבים רעות, אנחנו רואים עבודה מדהימה, על כל הפרמטרים שבונים חינוך אמיתי. בעיר נעשית עבודה חינוכית לא בסיסמאות, לא רק בדיבורים, אלא עבודה אמיתית - מניעת נשירה, התייחסות לכל האוכלוסיות וכל מה שצריך כדי לבנות חינוך טוב ואמיתי. מרמת הסייעת בגן ועד למנהל מחלקה".

ביום חמישי האחרון הגיעה לעיר ועדת פרס חינוך, כדי לבחון את מועמדות מודיעין מכבים רעות לפרס החינוך הארצי. כזכור עלתה מודיעין מכבים רעות לשלב הגמר בתחרות הבוחרת את הרשות המקומית שקידמה את החינוך בארץ באופן הטוב ביותר בשנים האחרונות.

הוועדה קיבלה סקירה מקיפה על מערכת החינוך בעיר מראש מינהל החינוך מאיר שמעוני, ומראשי מחלקות. על פי בקשת הוועדה התמקדה הסקירה במערכת למניעת נשירה בעיר, לחינוך ’מבוקר ועד בוקר’ וחינוך לצרכים ייחודיים. עכשיו נשאר רק להמתין להחלטת הוועדה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות